26 Лип 2022, 10:30

Новий ролик Chevrolet відзначає силу чорного кольору

Chevrolet China запустили свій перший рекламний ролик Chevrolet Black Bowtie, створений у співпраці з McCann Shanghai. Компанія робить ставку на візуальні ефекти, що привертають увагу, щоб відзначити цей розділ своєї еволюції та зберегти індивідуалістичний характер чорного кольору.

Відео опирається на наукову фантастику, фентезі, історію та міфологію, щоб прославити речі, які уособлюють чорний колір. Кадри ролика перериваються зображенням блискучого чорного автомобіля.

«Чорний — це той, який поглинає інші кольори», — звучить у ролику.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Ми розглянули все, що символізує чорний колір, всю історію та міфологію», — сказав Яхо Є, виконавчий креативний директор команди Chevrolet McCann Shanghai, у своїй заяві. «Мета полягала в тому, щоб за допомогою різного використання зображень передати, що чорний колір сам по собі є символом вродженої сили».

Зйомки проходили під час більш ніж двомісячного карантину після нової хвилі Covid-19 у Шанхаї, що додало низку проблем до виробництва відео.

«Проте завдяки неймовірному командному духу, коли кожен узяв на себе відповідальність за успіх проекту, а також завдяки величезній довірі та підтримці з боку клієнта, ми зробили це і запустили вчасно», — сказав Генрі Хо, генеральний менеджер команди McCann Shanghai Chevrolet.

Крім відео в стилі блокбастера, McCann допомагав Chevrolet у створенні серії поп-ап магазинів у Ченду, Сіані та Чанші. Ці магазини стали предметом обговорення у соціальних мережах через використання чорної вуглецевої нанотехнологічної фарби, здатної поглинати понад 99,8% видимого світла, що потрапляє на її поверхню, на низку великих геометричних фігур, включаючи куб, трикутник та сферу.

«Завдяки цій кампанії ми сподіваємося, що ідея «Born powerful» знайде відгук молодих китайців, які прагнуть індивідуальності. І ми маємо намір зміцнити впізнаваність Chevrolet серед молоді та зробити так, щоб суть бренду Black Bowtie резонувала з їхнім життям і зайняла місце у їхньому житті», — сказав бренд-директор SAIC-GM Chevrolet Вінсент Фанг.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео