28 Лип 2022, 12:54

Новий Райан Рейнольдс знявся у рекламному ролику мережі фаст-фуду

Мережа фаст-фуду A&W залучила Райана Рейнольдса до своєї нової кампанії, мета якої — відзначити Національний день кореневого пива з морозивом в США та зібрати гроші для американських ветеранів-інвалідів.

«Це наша фірмова акція — ми думаємо, що приєднання до неї Райана Рейнольдса цього року зробить її найбільшою і найкращою», — заявила Ліз Базнер, старший директор з маркетингу. «Чесно кажучи, ми були шоковані, коли він погодився це зробити. Це правда, що ви помиляєтеся у 100% випадків, коли не робите спроб».

Проте, насправді це не зірковий Райан, а «New Ryan Reynolds», редактор газети з Евансвілля, штат Індіана, який називає себе «золотим хлопчиком зі свіжим обличчям реклами», який «скаже все, що ви хочете, за невелику частину ціни старого Райана Рейнольдса».

Рекламний ролик створений агентством бренду Cornett і робить кілька невловимих ударів по «старому Райану Рейнольдсу», якого описують як «актора, продюсера, креативного директора, торговця джином, власника футбольної команди, магната компанії мобільного зв’язку» і колишній найсексуальніший чоловік за версією журналу People.

A&W планує використовувати гроші, які б вона витратила на A-lister, щоб дати споживачам безкоштовне частування. Ті, хто підпишеться на Mug Club до 6 серпня, отримають безкоштовний пивний кухоль. Покупка не потрібна, але мережа пропонує людям зробити пожертву некомерційній групі DAV.

У мета-повороті новий індосант вважає кампанію «дешевим, простим, ефективним маркетингом — ми назвемо це мінімальними зусиллями», списом справжнього маркетингу максимальних зусиль Райана Рейнольдса.

«Моє ім’я привертає багато уваги. Я просто радий, що зміг допомогти приділити частину цієї уваги тому, чому вона дійсно належить, феноменальним пивом A&W та приголомшливою роботою благодійної організації американських ветеранів-інвалідів». — сказав Райан.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео