Усі повернулися з літніх канікул відпочилими, помолоділими та готовими до роботи до кінця року. Правду кажучи, можливо, а може, навіть більш ймовірно те, що тривалі сімейні поїздки в переповнені туристичні місця були стомлюючими.
Саме це закладено в основу нової кампанії It’s Your Time для Las Vegas Convention and Visitors Authority, офіційної організації Лас-Вегаса, від агентства звукозапису R&R Partners, яка спонукає дорослих скинути тягар батьківства та відпочити наодинці. Якщо їм доведеться вдатися до хитрощів, то це лише частина задоволення.
Кампанія стартувала з ролика, який показав, як батьки вириваються на волю, змушуючи свою дитину-підлітка залишитися вдома («You’re grounded!»). У другому ролику батько вигадує казку на ніч, яка повторює сценарій нічного жаху про місто, наповнене брокколі і дантистами. Кампанія спрямована на те, щоб зміцнити позицію Лас-Вегаса як місця для задоволення дорослих без дітей.
«Подумай про це — влітку ти завжди дотримуєшся чужого плану. Ви проводите незлічені години у чергах під спекою, розважаючи небажаних членів сім’ї або намагаючись знайти заняття для своїх дітей», — сказав Гуто Аракі, новий головний креативний директор R&R Partners.
Рання осінь, з невеликими шкільними канікулами, не є традиційним періодом сімейних канікул, тому це може бути час для відпочинку тільки для дорослих.
«Останнє, що вам потрібно, коли ви приїжджаєте до Вегаса, – це хтось, хто вас стримує, і, що цікаво, іноді це ваша власна родина», — сказав Аракі. «Звісно, ми любимо наших дітей. Але коли справа доходить до Вегаса, чи справді ми хочемо взяти їх з собою? Ось де гумор».
Рекламні ролики не призначені для того, щоб бути проти дітей, сказав Аракі, але вони здаються зворотним боком будь-яких минулих (недовговічних) заяв про те, що Місто Гріхів було місцем для всієї родини.
Нова робота — «гумористичний стимул для людей зробити щось для себе, тому що зараз вони потребують цього більше, ніж будь-коли. У цій ітерації ми жартуємо над сім’єю, але ворогом може бути будь-що, що заважає людям повеселитися».
Концепція нової реклами була навмисно не заснована на привабленні, націленою на психографіку, тому що «гра з уявою людей – найкращий спосіб викликати цікавість до Вегаса», сказав Аракі. «Справа не у прибамбасах пункту призначення. Справа у світогляді відвідувачів».
У Вегасі, як і в багатьох місцях, які повернулися до життя після тривалого карантину через Covid-19, останнім часом спостерігається різке зростання відвідуваності. За даними агентства, відвідуваність продовжує зростати: у серпні близько 3,2 мільйонів туристів, що на 6,4% більше, ніж у попередньому році.