Інфлюенсери постійно рекламують нове вбрання і викидають його після одного використання. Норвезький бренд одягу Northern Playground та креативне агентство TRY на своєму щорічному шоу нагородження протистояли особистостям, які сприяють надмірному споживанню.
Протягом шести місяців TRY таємно викуповували поношений одяг інфлюенсерів на секонд-хендах, а дизайнерка Сірі Оверланд Еріксен перетворила його на ефектну сукню, пошиту з їхніх викинутих речей. За словами самих інфлюенсерів, ці цілком добротні речі були використані лише для однієї події на червоній доріжці, телевізійної прем’єри або оплаченого посту в Instagram.
Норвежці купують понад 70 000 тонн одягу щороку і мають в середньому 350 різних речей. Northern Playground створює та продає одяг, покликаний зменшити його споживання.
Щоб переконатися, що повідомлення досягло найвидатніших норвезьких інфлюенсерів, Northern Playground стратегічно виступив спонсором цьогорічної премії Vixen Influencer Awards, надавши комедійній акторці та інфлюенсерці Сент-Санніві ідеальну можливість продемонструвати сукню перед переповненою залою інфлюенсерів.
Сукня «Worn Once Dress» не стане одноразовою річчю. Зараз вона виставлена в магазині Northern Playground і може бути безкоштовно позичена будь-ким. Сукня також спроєктована таким чином, щоб її можна було розібрати та використати повторно.