Німецька мережа супермаркетів  перейменувала «Московське» морозиво на «Київське»
25 Лип 2022, 12:08

Німецька мережа супермаркетів перейменувала «Московське» морозиво на «Київське»

Найбільша німецька мережа супермаркетів Edeka тимчасово перейменувала «Московське» морозиво на «Київське», щоб висловити підтримку України у війні проти росії.

«Ми дуже стурбовані тим, що відбувається в Україні. Для нас важливо продовжувати висловлювати нашу солідарність, і ми віримо, що такі маленькі жести також можуть це показати», — заявили в компанії.

Назва «Kiewer Art» є тимчасовою, проте до «московського» варіанту не планують повертатися. У довгостроковій перспективі морозиво називатиметься «Ice Snack Sandwich».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео