Netflix та Lacoste представили колаборацію, яка об’єднала моду та фандом.
У новій колекції, яка вийде сьогодні, 12 квітня, Lacoste відзначить різноманітні всесвіти стрімінгової платформи, включаючи «Дивні дива», «Бріджертони», «Люпен», «Паперовий будинок», «Відьмак», «Сексуальне виховання», «Тінь і кістка» та «Еліта».
Вісім серіалів, що увійшли до колекції, були обрані завдяки цінностям, які вони несуть, та різноманітності їхньої аудиторії.
«Ми вважаємо, що товари можуть бути потужним засобом для розповіді історій, і партнерство з Lacoste надає унікальну можливість поєднати світ моди та розваг, – сказав Джош Саймон, віце-президент зі споживчих товарів у Netflix. «Ця колекція – переконливий і творчий спосіб для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів».
За словами компаній, в гендерно нейтральному одязі Lacoste буде представлений культовий крокодил бренду в костюмах з улюблених серіалів Netflix на поло, світшотах, спортивних костюмах та інших речах.
У «Дивних дивах» крокодил перетворився на Демогоргона. А в знак поваги до королеви Шарлотти з серіалу «Бріджертони» модель одягає величезну перуку.
Серед інших творів представлений також суцільний принт, схожий на туаль, з крокодилами, що переміщуються між зображеннями стрімінгової платформи.
«Ми в захваті від цієї колаборації, результатом якої стала унікальна зустріч між нашими двома світами і двома глобальними зразками креативності та інновацій, які мають безпрецедентну здатність об’єднувати спільноти з усіх верств суспільства», – сказала Катрін Шпіндлер, заступниця генерального директора Lacoste.
У рамках колаборації були створені відеоролики, які показують крокодила із світу Lacoste у поєднанні з серіалами Netflix.
Для шанувальників, які бажають придбати сувенірну продукцію, колекція Lacoste x Netflix буде доступна в деяких магазинах Lacoste, а також на сайтах Lacoste.com і Netflix.shop.
Ця колаборація продовжує прагнення Netflix до партнерства з брендами поза межами стрімінгу.
У жовтні минулого року Walmart оголосив, що розширює своє партнерство з Netflix Hub, яке охоплює понад 2400 магазинів.
Крім того, восени минулого року стрімінгова компанія запустила в Лос-Анджелесі магазин під назвою Netflix at The Grove, в якому можна робити покупки. У поп-ап магазині представлені лімітовані серії найпопулярніших шоу та фільмів Netflix.