Netflix та Lacoste заколабились, щоб об’єднати моду та вигадані світи
12 Кві 2023, 10:47

Netflix та Lacoste заколабились, щоб об’єднати моду та вигадані світи

Netflix та Lacoste представили колаборацію, яка об’єднала моду та фандом.

У новій колекції, яка вийде сьогодні, 12 квітня, Lacoste відзначить різноманітні всесвіти стрімінгової платформи, включаючи «Дивні дива», «Бріджертони», «Люпен», «Паперовий будинок», «Відьмак», «Сексуальне виховання», «Тінь і кістка» та «Еліта».

Вісім серіалів, що увійшли до колекції, були обрані завдяки цінностям, які вони несуть, та різноманітності їхньої аудиторії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми вважаємо, що товари можуть бути потужним засобом для розповіді історій, і партнерство з Lacoste надає унікальну можливість поєднати світ моди та розваг, – сказав Джош Саймон, віце-президент зі споживчих товарів у Netflix. «Ця колекція – переконливий і творчий спосіб для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів».

За словами компаній, в гендерно нейтральному одязі Lacoste буде представлений культовий крокодил бренду в костюмах з улюблених серіалів Netflix на поло, світшотах, спортивних костюмах та інших речах.

У «Дивних дивах» крокодил перетворився на Демогоргона. А в знак поваги до королеви Шарлотти з серіалу «Бріджертони» модель одягає величезну перуку.

Серед інших творів представлений також суцільний принт, схожий на туаль, з крокодилами, що переміщуються між зображеннями стрімінгової платформи.

«Ми в захваті від цієї колаборації, результатом якої стала унікальна зустріч між нашими двома світами і двома глобальними зразками креативності та інновацій, які мають безпрецедентну здатність об’єднувати спільноти з усіх верств суспільства», – сказала Катрін Шпіндлер, заступниця генерального директора Lacoste.

У рамках колаборації були створені відеоролики, які показують крокодила із світу Lacoste у поєднанні з серіалами Netflix.

Для шанувальників, які бажають придбати сувенірну продукцію, колекція Lacoste x Netflix буде доступна в деяких магазинах Lacoste, а також на сайтах Lacoste.com і Netflix.shop.

Ця колаборація продовжує прагнення Netflix до партнерства з брендами поза межами стрімінгу.

У жовтні минулого року Walmart оголосив, що розширює своє партнерство з Netflix Hub, яке охоплює понад 2400 магазинів.

Крім того, восени минулого року стрімінгова компанія запустила в Лос-Анджелесі магазин під назвою Netflix at The Grove, в якому можна робити покупки. У поп-ап магазині представлені лімітовані серії найпопулярніших шоу та фільмів Netflix.

Розкажіть друзям про новину