«Немає мови – немає народу»: альтернативне медіа навчить інформаційної гігієни
16 Лют 2023, 10:04

«Немає мови – немає народу»: альтернативне медіа навчить інформаційної гігієни

7 лютого група 1+1 media спільно з WAW та МКІП запустили масштабний проєкт «Плюсуй українську», спрямований на популяризацію української мови та культури. З-поміж багатьох ініціатив, які обʼєднує проєкт, стартувала серія відеороликів, створених командою WAW: альтернативне медіа, на важливі теми щодо вивчення української мови, національної ідентичності, історичних впливів рф на українську самобутність тощо.

У першому відео йдеться про те, як українську мову, культуру та сам народ відкрито знищували протягом сотень років московські царі та імператриці, радянські вожді і тепер – путінська росія.

https://www.youtube.com/watch?v=Upwiko8IxAA&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB1%2B1
У 2014 році росіяни, окупувавши та анексувавши українські Крим та частину Донецької і Луганської областей, почали переслідування української мови та знищення української літератури… А навчальні заклади піддали тотальній русифікації. Ще гіршою ситуація стала під час російського повномасштабного вторгнення в Україну у 2022 році – коли на захоплених росіянами українських територіях усіх носіїв української мови та культури піддають фізичним тортурам і просто вбивають.

Тематичні відеоролики доступні до перегляду та поширення на YouTube-каналах: 1+1 media, 1+1, ТСН. А також у соціальних мережах Instagram та Facebook – WAW, МКІП, 1+1 та 1+1 media. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ключова мета роликів, які публікуватимуться щотижня на Digital-майданчиках та транслюватимуться на телебаченні – ввести поняття «інформаційна гігієна» при споживанні контенту серед українців та продемонструвати, як якісно може змінитися життя кожного, якщо почати розмовляти українською чи всіляко покращувати свої знання мови.

Нагадаємо, що у межах проєкту також публікуються інтерв’ю зі справжніми народними амбасадорами української мови – відомими акторами, музикантами, блогерами, волонтерами, військовими та іншими персоналіями. Зокрема, першим героєм циклу матеріалів став Андрій Шимановський – TikTok-блогер та популяризатор української мови, тематичні відео якого збирають мільйони переглядів. Інтерв’ю, в якому він розповів про те, як людям перервати емоційний зв’язок з російською, доступне за цим посиланням.

Розкажіть друзям про новину