«Немає мови – немає народу»: альтернативне медіа навчить інформаційної гігієни
16 Лют 2023, 10:04

«Немає мови – немає народу»: альтернативне медіа навчить інформаційної гігієни

7 лютого група 1+1 media спільно з WAW та МКІП запустили масштабний проєкт «Плюсуй українську», спрямований на популяризацію української мови та культури. З-поміж багатьох ініціатив, які обʼєднує проєкт, стартувала серія відеороликів, створених командою WAW: альтернативне медіа, на важливі теми щодо вивчення української мови, національної ідентичності, історичних впливів рф на українську самобутність тощо.

У першому відео йдеться про те, як українську мову, культуру та сам народ відкрито знищували протягом сотень років московські царі та імператриці, радянські вожді і тепер – путінська росія.

https://www.youtube.com/watch?v=Upwiko8IxAA&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB1%2B1
У 2014 році росіяни, окупувавши та анексувавши українські Крим та частину Донецької і Луганської областей, почали переслідування української мови та знищення української літератури… А навчальні заклади піддали тотальній русифікації. Ще гіршою ситуація стала під час російського повномасштабного вторгнення в Україну у 2022 році – коли на захоплених росіянами українських територіях усіх носіїв української мови та культури піддають фізичним тортурам і просто вбивають.

Тематичні відеоролики доступні до перегляду та поширення на YouTube-каналах: 1+1 media, 1+1, ТСН. А також у соціальних мережах Instagram та Facebook – WAW, МКІП, 1+1 та 1+1 media. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ключова мета роликів, які публікуватимуться щотижня на Digital-майданчиках та транслюватимуться на телебаченні – ввести поняття «інформаційна гігієна» при споживанні контенту серед українців та продемонструвати, як якісно може змінитися життя кожного, якщо почати розмовляти українською чи всіляко покращувати свої знання мови.

Нагадаємо, що у межах проєкту також публікуються інтерв’ю зі справжніми народними амбасадорами української мови – відомими акторами, музикантами, блогерами, волонтерами, військовими та іншими персоналіями. Зокрема, першим героєм циклу матеріалів став Андрій Шимановський – TikTok-блогер та популяризатор української мови, тематичні відео якого збирають мільйони переглядів. Інтерв’ю, в якому він розповів про те, як людям перервати емоційний зв’язок з російською, доступне за цим посиланням.

Розкажіть друзям про новину