Нейронний закоханий кіт став героєм кампанії українського маркетплейсу до Дня закоханих
01 Лют 2024, 14:57

Нейронний закоханий кіт став героєм кампанії українського маркетплейсу до Дня закоханих

Національний маркетплейс АЛЛО розпочав масштабну підготовку до Дня всіх закоханих та створив креативну кампанію «ЗакохАЛЛО? Накицяй знижку» з милим кошенятком, згенерованим штучним інтелектом.  

«День Святого Валентина — нагода дарувати подарунки коханим, а також можливість порадувати бажаними покупками і себе. Він залишається важливим для клієнтів АЛЛО. Ми підготували не лише значні знижки на безліч бажаних товарів, а ще й яскраву кампанію, яку вже запустили по всіх digital-каналах. Ми продовжуємо експериментувати з інструментами ШІ і цього разу говоримо про кохання від імені кошеняти, закоханого у гаджет», — зазначає Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО.

При розробці основного іміджу нової промо кампанії команда АЛЛО використала для генерації основних елементів програму штучного інтелекту Midjourney. Фрагменти відео створено за допомогою Gen-2 від Runway, що генерує відео на основі тексту. Креатори наразі тестують цей інструмент і використали його для роботи над відео вперше. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину