Не пітніти, піднімаючись  сходами: ролики пояснили, для чого потрібні тренування
21 Гру 2023, 15:19

Не пітніти, піднімаючись сходами: ролики пояснили, для чого потрібні тренування

Знову настав той чарівний час, коли люди ставлять перед собою недосяжні фітнес-цілі. У американської мережі фітнес-клубів Anytime Fitness є кращий варіант — фітнес-план, який допомагає їм жити краще кожного дня. А креативна агенція Mischief@No Fixed Address провела веселу кампанію, яка нагадує людям, що їм не обов’язково тренуватися, щоб стати атлетом або претендентом на перемогу в тріатлоні. Більшість просто намагається впоратися з усім, що підкидає їм повсякденне життя.

«Ніхто не хоче спітніти, піднімаючись сходами або відкриваючи банку маринованих огірків, — заявила Ейпріл Анслінгер, маркетинг-директорка компанії Self Esteem Brands, яка є засновницею Anytime Fitness. — Anytime Fitness допомагає людям по всьому світу тренуватися для будь-яких життєвих моментів — неважливо, великих чи малих. Тільки реальні люди, які досягають реального фітнес-прогресу».

Більше ніж кампанія, «Train for Your Life» — це бренд-платформа, на якій протягом року знов і знов з’являються різноманітні ідеї, адже повсякденне життя відбувається буквально кожного дня для учасників Anytime Fitness.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На початку цього року Anytime гейміфікував Суперкубок за допомогою актора Арнелла Павелла, щоб дати людям шанс виграти поїздку в будь-яку точку світу, де є Anytime Fitness (а це буквально на кожному континенті). Трюк призвів до збільшення кількості соціальних згадок бренду на 2, 171% і найвищого зростання прихильності до бренду, яке будь-коли спостерігалося.

У новій частині кампанії Арнелл Павелл знову виступив у ролі представника та фітнес-тренера Anytime Fitness. Кампанія включає два короткі ролики, які підтримуються соціальними OLV, банерною рекламою та аудіороликами на радіо та Spotify.

Розкажіть друзям про новину