Якою б креативною та ефективною не була маркетинг-стратегія, без якісної технічної реалізації вона не принесе бізнесу максимум результату. Це працює і навпаки: навіть технічно бездоганний сайт залишиться непоміченим без належного просування.
Взаємодія маркетингу та вебактивностей має сильні переваги для клієнтів: покращує користувацький досвід, збільшує конверсії, перетворює окремі зусилля команд на єдину успішну диджитал-стратегію. Але є нюанс. Все це працює лише за умови повної синергії маркетинг-агенції з веб-партнером. Взаємодіючи постійно з різними вебпідрядниками, агенції стикаються з проблемами комунікації, неузгодженими процесами та різним розумінням кінцевої мети проєкту.
Про те, як надійний вебпартнер може підсилити зусилля маркетинг-агенції, та як це підвищує цінність для клієнта, розповідає Анастасія Мараулі, засновниця та СЕО Ana Marauli Agency.
Збільшується швидкість запуску проєктів
Традиційний процес запуску нового проєкту є послідовним: брендинг → айдентика → сайт. Це створює «вузькі місця» у роботі маркетингової агенції, адже сайт стає останньою ланкою та часто затримує початок продажів. Ми практикуємо інший підхід, залучаючи нашого перевіреного вебпартнера, Quadroom, вже на початкових стадіях роботи з проєктом.
В такому випадку наш процес роботи виглядає так: поки ми розробляємо стратегію бренду, Quadroom вже досліджує технічні можливості та розробляє прототипи. Це скорочує термін запуску на декілька місяців.
Один із яскравих прикладів, що доводить переваги такого підходу — робота над розробкою сайту та бренду Equides Villas від BGV Development. Від самого початку команди Quadroom та Ana Marauli Agency були однаково залучені, що дозволило оцінювати результат з різних ракурсів та коригувати. Наприклад, Ana Marauli Agency запропонувала клієнту 26 варіантів лого з урахуванням побажань осіб, які приймають рішення. Quadroom одразу показували, як обрані «фаворити» виглядатимуть на майбутньому сайті. Завдяки тому, що це відразу тестувалося, не втрачався час на переробку, а клієнт одразу бачив айдентику у реальних площинах. Робота над сайтом досі триває, але першу ітерацію запустили швидше, ніж буває зазвичай, завдяки паралельному підходу.
До того ж, завдяки колаборації із вебпартнером, ми можемо оперативно втілювати навіть креативні ідеї, не хвилюючись за сюрпризи» у вигляді технічних обмежень, що з’являються вже після того, як все затвердили.
Розширюється маркетингова пропозиція
Для кожної маркетинг-агенції важливо пропонувати клієнтам комплексні рішення. Партнерство з Quadroom дозволяє нам розширити портфель послуг, не наймаючи у штат окремих фахівців. Працюючи з власним вебпартнером із 2020-го року, ми пропонуємо клієнтам повний цикл підтримки маркетингових проєктів, тож їм не потрібно шукати окремі агенції для розробки вебрішень.
Це неабияка перевага для маркетинг-агенції, що дозволяє нам конкурувати з великими мультисервісними агенціями, зберігаючи при цьому гнучкість та персоналізований підхід.
Технічні інсайти доповнюють маркетингове дослідження
Ми завжди фокусуємося на глибокому розумінні потреб клієнта, і співпраця з вебпартнером розширює наш потенціал.
Візьмемо хоча б першочергове дослідження компанії та ринку. Більшість клієнтів не знають, який хочуть сайт та маркетинг, аби лише «збільшити продажі». Якщо кожен підрядник буде втілювати це ТЗ за своїм баченням, це перетвориться на хаос.
Натомість перевагою партнерства є всебічне дослідження клієнта та обмін інсайтами. Quadroom детально вивчає технічні аспекти, конкурентні веб-рішення та UX-практики, в той час, як Ana Marauli Agency зосереджується на маркетингових трендах, позиціонуванні та споживчих інсайтах. Як результат, клієнти отримують не рандомний набір послуг, а довгострокове рішення, що працює на продажі.
Повний метч з розуміння індустрії
У своїй співпраці з Quadroom ми фокусуємося на проєктах з нерухомості. Наші клієнти — це провідні українські та міжнародні забудовники. Маркетинг та веброзробка у цій галузі вимагає специфічних знань, і наша спільна глибока експертиза є великою перевагою і для нас, і для клієнтів.
Наприклад, зараз в Україні лише зароджується тренд на resort-style, а у світі ця концепція популярна вже декілька років. Ми вже працювали з проєктами, що уособлюють цей тренд, тому адаптували його для Equides Villas, зробивши комплекс актуальним не лише для інвесторів, але й для сімей, що планують проживати у віллах постійно
Quadroom, зі свого боку, надає забудовникам найкращі рішення з веброзробки, втілюючи філософію «Сервіс має бути для людей та заради людей». Замість перевантажених багатосторінкових сайтів, команда фокусується на створенні оптимізованих лендингів з головною інформацією про ЖК. При цьому особлива увага приділяється класу нерухомості: сайти для комплексів комфорт- та бізнес-класу відрізняються не лише дизайном, але й функціоналом та навіть назвами кнопок, що відповідають очікуванням різних аудиторій.
Побудова довгострокового партнерства з клієнтом
Співпраця Quadroom та Ana Marauli Agency з клієнтами не обмежується створенням сайту чи розробкою стратегії — це повноцінне партнерство на весь цикл проєкту. На відміну від типової моделі «розробили-здали-попрощались», команди продовжують підтримувати та розвивати проєкт протягом всього періоду будівництва та продажів.
Таким чином, для маркетингових агенцій співпраця з вебпартнером — це не просто розширення спектру послуг, а стратегічне рішення, яке підвищує ефективність роботи, посилює конкурентоспроможність та створює додаткову цінність для клієнтів.