Наслідки атак кислотою та їх зв’язок із модою зобразили у форматі лукбуку
24 Січ 2024, 17:16

Наслідки атак кислотою та їх зв’язок із модою зобразили у форматі лукбуку

Міжнародна організація допомоги жертвам атак кислотою Acid Survivors Trust International представила нову кампанію, спрямовану на запобігання жаху, спричиненому кислотними атаками.

Креатив, розроблений у партнерстві з креативним агентством McCann Health London, створений у форматі лукбуку, важливого путівника модної індустрії з найновіших фасонів і тканин під назвою «Tear Couture».

Використовуючи в якості моделі Патрицію Лефранк, яка стала жертвою атаки кислотою, фотограф оживив руйнівні наслідки цього нападу, акцентуючи увагу на їхньому зв’язку з модою, текстилем, ритейлом та виробничою промисловістю.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Включно з передмовою принцеси Анни, креатив використав тканину та текстиль, щоб висвітлити основні питання проблеми та розповісти особисту історію болю та страждань Лефранк. У лукбуку навіть міститься її сльоза, надрукована на шовку.

За допомогою цієї кампанії група активістів і благодійна організація постраждалих ASTI сподіваються стимулювати промисловість до впровадження більш суворих процесів для більш жорсткого контролю ланцюга поставок, а також заохотити лідерів індустрії моди, ритейлу та текстильного бізнесу до підвищення загальних стандартів контролю за кислотами.

Виконавчий креативний директор McCann Health London Гай Свімер додав: «Нам потрібно було поговорити з представниками індустрії моди та ритейлу мовою, яка була б зрозумілою для них, але з жорстким посланням. Ми сподіваємося, що сміливість Патриції розповісти свою історію допоможе зупинити ці напади».

Розкажіть друзям про новину