Міжнародна організація допомоги жертвам атак кислотою Acid Survivors Trust International представила нову кампанію, спрямовану на запобігання жаху, спричиненому кислотними атаками.
Креатив, розроблений у партнерстві з креативним агентством McCann Health London, створений у форматі лукбуку, важливого путівника модної індустрії з найновіших фасонів і тканин під назвою «Tear Couture».
Використовуючи в якості моделі Патрицію Лефранк, яка стала жертвою атаки кислотою, фотограф оживив руйнівні наслідки цього нападу, акцентуючи увагу на їхньому зв’язку з модою, текстилем, ритейлом та виробничою промисловістю.
Включно з передмовою принцеси Анни, креатив використав тканину та текстиль, щоб висвітлити основні питання проблеми та розповісти особисту історію болю та страждань Лефранк. У лукбуку навіть міститься її сльоза, надрукована на шовку.
За допомогою цієї кампанії група активістів і благодійна організація постраждалих ASTI сподіваються стимулювати промисловість до впровадження більш суворих процесів для більш жорсткого контролю ланцюга поставок, а також заохотити лідерів індустрії моди, ритейлу та текстильного бізнесу до підвищення загальних стандартів контролю за кислотами.
Виконавчий креативний директор McCann Health London Гай Свімер додав: «Нам потрібно було поговорити з представниками індустрії моди та ритейлу мовою, яка була б зрозумілою для них, але з жорстким посланням. Ми сподіваємося, що сміливість Патриції розповісти свою історію допоможе зупинити ці напади».