За статистикою, близько 50% жінок у період менопаузи страждають від безсоння. Щоб привернути увагу до цієї проблеми, благодійний фонд Sinai Health Foundation разом із креативним агентством Diamond запустили кампанію «InsomniAds» — серію наднудних аудіороликів, створених спеціально для того, щоб допомогти жінкам заснути.
Аудіоісторії озвучено монотонним, але заспокійливим голосом. Кожен ролик — це типові чоловічі розповіді про прошивку роутера, футбол, бухгалтерське ПЗ, які навряд чи триматимуть увагу, але саме тому можуть стати ефективними ліками від безсоння.
Це частина ширшої ініціативи «Hot and Bothered», яка має на меті зібрати $50 мільйонів на створення першого у Канаді Центру здоров’я зрілих жінок. Мета — подолати мовчання, зменшити гендерну нерівність у медичній сфері та підтримати мільйони жінок, що проходять через менопаузу.