Наймиліші немовлята стали героями проєкту Apple
22 Січ 2024, 13:30

Наймиліші немовлята стали героями проєкту Apple

Компанія Apple звернулась до найекспресивніших та наймиліших об’єктів у світі, щоб продемонструвати розширені портретні можливості iPhone 15.

У кампанії «Baby Face» представлені 30 різних немовлят віком від чотирьох до 12 місяців з найщирішими виразами їхніх облич, зафіксованими в найдрібніших деталях.

Зробити портрет немовляти — складне завдання. Саме тому Apple об’єдналася з фотографом Еваном Кафкою, щоб зафіксувати сміх, посмішки, плач і все, що між ними, через об’єктив iPhone 15.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Соціальні ролики супроводжують зовнішню рекламну кампанію і пропонують навчальні матеріали про продукт та закулісні кадри.

Розробкою кампанії займалось агентство TBWA\ Media Arts Lab.

Розкажіть друзям про новину