Благодійна організація Movember, що займається питаннями чоловічого здоров’я, творчо підійшла до підвищення обізнаності про психічне благополуччя чоловіків, використовуючи порожні місця на стадіоні, щоб донести важливе послання.
Працюючи у партнерстві з футбольними клубами «Ротерем Юнайтед» та «Дарлінгтон», фонд зайняв порожні місця на стадіоні, щоб висвітлити важливе послання: «Де мій друг?».
Ця ініціатива є частиною кампанії «Spot the Signs», покликаної навчити чоловіків розпізнавати ранні ознаки того, що другові може знадобитися підтримка. Це щире нагадування про те, що іноді друг, який ніколи не пропускає жодного футбольного матчу, може раптово зникнути, тому що йому потрібна допомога.
Також організація розробила посібник, який допоможе розпізнати сигнали, які вказують на те, що хтось бореться з труднощами.
Ця кампанія, яка проходить у регіонах Великобританії з найвищим рівнем самогубств серед чоловіків, відбувається напередодні Всесвітнього дня запобігання самогубствам.
Згідно з даними благодійної організації, половина (44%) британських чоловіків стикалися з проблемами психічного благополуччя, але дві третини (65%) тримають це в собі, якщо їм важко. Чоловіки стикаються з особливими проблемами, коли йдеться про відкритість: лише 24% з них стверджують, що добре вміють обговорювати своє психічне благополуччя з іншими. Це вражаюче визнання, незважаючи на те, що 48% респондентів погодилися, що розмова з коханою людиною допомогла їм поліпшити своє психічне здоров’я.
Крім того, опитування показало, що більше половини (59%) чоловіків не розпізнають ознаки того, що хтось із їхніх знайомих перебуває у кризовій ситуації, а 55% не знають, як почати розмову в таких ситуаціях. Тому Movember прагне змінити цю ситуацію, підвищуючи обізнаність про ключові сигнали, що вказують на те, що друг може потребувати допомоги.
«Однією з причин, чому ми всі любимо футбол, є почуття товариськості та спільноти, яке він пропонує — чи то підтримка команди з дому, чи вболівання за неї разом з друзями, — сказав Говард Вебб, представник Ради офіційних осіб професійних матчів. — Люди часто дивуються, коли усвідомлюють, що люди, яких вони бачать найбільше, — це ті, хто сидять або стоять навколо них на футбольному матчі. Разом з Movember ми хочемо заохотити людей звертатися до тих, хто їх оточує, щоб допомогти їм запобігти досягненню кризової точки».