Музей науки Амстердама поділився хитрощами, що продовжать молодість
24 Січ 2024, 17:04

Музей науки Амстердама поділився хитрощами, що продовжать молодість

Термінові новини: всі помруть. На щастя, є кілька простих хитрощів, які люди можуть застосувати, щоб прожити на кілька років довше. Можливо. На новій виставці «Living Looonger», що проходить в центрі культури De Studio, Музей науки NEMO поділився деякими «лайф-хаками», які можна застосувати, щоб продовжити своє життя, у кампанії від креативного агентства KesselsKramer.

Бути щасливим, уникати ризиків, обійматися, багато спати. Якщо робити ці речі щодня, можна дожити до 120 років. «Лайф-хаки» є частиною виставки, яка розповідає про те, як старіти, залишатися молодим і бути смертним. «Лайф-хаки» показують, як ми намагаємося робити все можливе, щоб старіти здоровими, — каже Маартьє Слійпен, креативний директор KesselsKramer. — Кожен, хто шукає науково обґрунтовані лайфхаки, щоб жити довше, натрапляє на нескінченний список речей, які можна спробувати. Деякі з них більш дивні, ніж інші. Абсурдність цієї думки лежить в основі цієї кампанії».

«Лайф-хаки» — це одна з частин виставки, яка присвячена темі старіння, збереження молодості та смертності. Лайфхаки показують, що люди самі можуть зробити, щоб старіти здоровими.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Якщо ви шукаєте, що можна зробити, щоб старіти довго і здорово, ви натрапите на нескінченний список стратегій, які ви можете спробувати. Деякі з них більш дивні, ніж інші. Абсурдність цієї думки є центральною для цієї кампанії». — сказав Слійпен.

Щоб підкреслити цей абсурд у формі, KesselsKramer співпрацювало з художницею Лізою Шамле. Ліза має досвід перформансу і створює переважно автономні роботи. Вона спеціалізується на надмірно інтенсивних фотографіях, які можуть передати саме відчуття кампанії: що моделі підуть дуже далеко, щоб жити довше. Для решти 25 лайфхаків італійська ілюстраторка Франческа Альберго створила навчальні ілюстрації у своєму фірмовому стилі, крок за кроком показуючи, як застосувати ці лайфхаки у своєму житті.

«Лайфхаки на виставці базуються на наукових дослідженнях, — пояснила Клер ван Харен з NEMO. — Але деякі лайфхаки досліджені краще, ніж інші, а деякі лайфхаки радше жартівливі. Лайфхаки в основному існують для того, щоб змусити вас замислитися над тим, що ви могли б хотіти або бути в змозі зробити, щоб прожити довше здорове життя».

Лайфхаки представлені у постерній кампанії, онлайн-шортсах, радіорекламі та ілюстраціях.

Розкажіть друзям про новину