Компанія з виробництва косметики на основі вазеліну Vaseline представила кампанію «Mended Murals», яка привертає увагу до нерівності в догляді за шкірою за допомогою проєкту реставрації муралів в недостатньо представлених громадах.
«Mended Murals» розглядає вуличне мистецтво як своєрідну «шкіру», яка з часом може вивітрюватися або навіть бути замальованою графіті.
Співпрацюючи з агенцією VML New York, Vaseline долучив до проєкту художників з різних штатів США, щоб відновити вуличні мурали, щоб допомагти «кольоровим» людям отримати доступ до ресурсів про здоров’я шкіри за допомогою QR-кодів, розміщених на муралах.
Vaseline також пожертвує $250,000 місцевим благодійним медичним клінікам у містах США, де реставрують мурали. Бренд також звернувся до громадськості з проханням надати пропозиції щодо інших муралів, які потрібно відреставрувати.
«Mended Murals — це продовження довгострокового зобов’язання Vaseline надати 15 мільйонам «кольоровим» людям доступ до більш справедливого догляду за шкірою до 2025 року, — сказала Кетлін Данлоп, операційна директорка Unilever з питань краси та добробуту в Північній Америці. — Ми досліджували мурали по всій країні, зв’язувалися з їхніми авторами, щоб втілити наше бачення в життя. Vaseline допомагає реставрувати місцеві мурали та підтримувати клініки, які надають доступну медичну допомогу членам громади. Кожен проєкт з реставрації муралів допомагає заохотити членів громади до доступу до ресурсів, що стосуються здоров’я шкіри».