MSCHF поєднав дизайн найвідоміших сумок Dior, Celine, Balenciaga та Hermès в одній
13 Лют 2024, 17:51

MSCHF поєднав дизайн найвідоміших сумок Dior, Celine, Balenciaga та Hermès в одній

Остання модель сумочки від американського мистецького колективу MSCHF здається знайомою. Якщо важко пригадати, де саме її можна було побачити раніше, це тому, що вона є поєднанням чотирьох відомих моделей.

Сумка Global Supply Chain Telephone вартістю 650 доларів є результатом унікального експерименту з глобальної співпраці та дизайнерської імпровізації.

Мистецький колектив розіслав нечіткі інструкції чотирьом країнам, а в результаті створив витвір мистецтва, що поєднує в собі знакові риси всесвітньо відомих сумок. Подорож почалася з того, що перуанська шкіряна фабрика отримала вказівку відтворити модель Birkin від Hermès, а португальський центр отримав завдання поєднати прототип з елементами сумочки Celine Luggage.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Після цього індійська фабрика об’єднала її з рисами сумки Dior Saddlebag, а китайська фабрика додала їй елементи дизайну сумки Hourglass від Balenciaga. Цей процес змішування силуетів перетворився на гру, де кожна фабрика додавала до кінцевого продукту власну інтерпретацію.

Ця сумка ілюструє креативність, яку часто не помічають у процесі виробництва. Залучаючи чотири фабрики з усього світу, проєкт висвітлив складну, «єдину, величезну, злиту екосистему» глобальних ланцюгів постачання, що лежать в основі модної індустрії.

Це кивок у бік колективних зусиль, які докладаються для створення одного предмета одягу, що кидає виклик ідеї про те, що дизайн є виключною сферою діяльності окремих творчих особистостей.

«Будь-хто, хто серйозно займається виробництвом, розуміє, що фабрика — це не комп’ютер, який отримує ідеальні інструкції і видає ідеальне виконання. Фабрика виконує величезну кількість невидимої творчої праці, — вважає MSCHF. — Це відбувається там, де дизайнер навіть не здогадується про те, що потрібно давати інструкції».

Розкажіть друзям про новину