MRKTNG MRTH: офлайн-івент про дієвий маркетинг під час війни
24 Кві 2023, 15:46

MRKTNG MRTH: офлайн-івент про дієвий маркетинг під час війни

Як отримати круті результати кампаній з дуже обмеженим бюджетом? Чи можливо оптимізувати маркетинг-ресурси, не втративши у якості? Як донести меседж до аудиторії, аби він був сприйнятий однозначно і не викликав репутаційного скандалу? Отримайте відповіді на ці та інші питання щодо маркетинг-планування, комунікації та просування бренду у воєнний час 25 травня на MRKTNG MRTH!

Понад 15+ топових маркетинг-фахівців України зберуться в UNIT.City та поділяться дієвими маркетинг-інструментами, перевіреними воєнним часом. 

Дізнайтеся більше інформації тут.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Серед спікерів:

  • Олександр Тарасов, бренд-директор FAVBET;
  • Олена Плахова, директор з управління репутацією групи компаній Нова пошта;
  • Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine;
  • Володимир Соболев, CMO Ковальська;
  • Растислав Ріго, Head of Brand Сosmolot;
  • Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech;
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ;
  • Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY;
  • Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA;
  • Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech;
  • Денис Суділковський, маркетинг-директор ЛУН;
  • Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій навчального центру «Біржовий університет»;
  • Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Мегаполіс»
  • та ще 5+ маркетинг-фахівців.

Поговоримо про:

  • Збереження ефективності маркетингових кампаній за скороченого фінансового ресурсу.
  • Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти.
  • Маркетингові та комунікаційні канали, які допоможуть запустити продукт на новому ринку.
  • Побудову комунікації, в основі якої важливі меседжі сьогодення: цінності, сила духу, взаємопідтримка, хоробрість.
  • Способи ефективного використання штучного інтелекту для бізнесу.
  • Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу. 
  • Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси
  • та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!

Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року.

Реєструйтеся тут за early bird ціною.

Долучайтеся до MRKTNG MRTH та оновіть маркетинг-стратегію згідно з вимогами нового часу!

Технологічний партнер — FAVBET.

Розкажіть друзям про новину