Як отримати круті результати кампаній з дуже обмеженим бюджетом? Чи можливо оптимізувати маркетинг-ресурси, не втративши у якості? Як донести меседж до аудиторії, аби він був сприйнятий однозначно і не викликав репутаційного скандалу? Отримайте відповіді на ці та інші питання щодо маркетинг-планування, комунікації та просування бренду у воєнний час 25 травня на MRKTNG MRTH!
Понад 15+ топових маркетинг-фахівців України зберуться в UNIT.City та поділяться дієвими маркетинг-інструментами, перевіреними воєнним часом.
Дізнайтеся більше інформації тут.
Серед спікерів:
- Олександр Тарасов, бренд-директор FAVBET;
- Олена Плахова, директор з управління репутацією групи компаній Нова пошта;
- Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine;
- Володимир Соболев, CMO Ковальська;
- Растислав Ріго, Head of Brand Сosmolot;
- Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech;
- Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ;
- Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY;
- Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA;
- Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech;
- Денис Суділковський, маркетинг-директор ЛУН;
- Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій навчального центру «Біржовий університет»;
- Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Мегаполіс»
- та ще 5+ маркетинг-фахівців.
Поговоримо про:
- Збереження ефективності маркетингових кампаній за скороченого фінансового ресурсу.
- Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти.
- Маркетингові та комунікаційні канали, які допоможуть запустити продукт на новому ринку.
- Побудову комунікації, в основі якої важливі меседжі сьогодення: цінності, сила духу, взаємопідтримка, хоробрість.
- Способи ефективного використання штучного інтелекту для бізнесу.
- Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу.
- Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси
- та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!
Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року.
Реєструйтеся тут за early bird ціною.
Долучайтеся до MRKTNG MRTH та оновіть маркетинг-стратегію згідно з вимогами нового часу!
Технологічний партнер — FAVBET.