Олег Гороховський повідомив, що нещодавно Monobank провів «мовний експеримент».
⠀
Для нього вибрали 1000 звернень клієнтів російською мовою, і запитали їх, чи не заперечують вони, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською. 96,3% сказали, що це не є для них проблемою.
Тому Monobank повідомив, що відповідь російською мовою в підтримці тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора.
⠀
«У мене запитання до власників компаній, які досі продовжують підтримувати інтерфейси російською: хіба наш приклад і цей експеримент не гарне підтвердження, що відмова від російськомовних інтерфейсів не вдарить по вашому бізнесу? Я вважаю, російськомовним інтерфейсам немає місця в Україні. Російська мова – ок, це особистий вибір кожного українця. А російськомовні інтерфейси використовуються на росії. До речі, покажіть хоча б один російський сервіс, що має інтерфейси українською, і це при тому, що ми не бомбимо їхні міста і не вбиваємо їхніх жінок, літніх людей і дітей…». – написав Олег Гороховський.
Нагадаємо, раніше Мonobank та «ПриватБанк» видалили російську мову. «ПриватБанк» прибрав російську мову зі свого сайту та застосунку «Приват24» для бізнесу, а з основного застосунку «Приват24» для фізичних осіб її планують видалити у найближчому оновленні.
Ощадбанк сьогодні також повідомив про те, що оновив свій застосунок і видалив російську із застосунку. Тепер можна обрати Файну мову для користування. Для цього було замінено більше сотні стандартних слів на цілий набір діалектизмів, фразеологізмів та найпопулярніших приказок: «хай йому грець», «літопис», «скарби та платило».