27 Вер 2022, 11:35

Моделі з білбордів люксових брендів не встояли перед смачною рекламою фаст-фуду

У рамках зовнішньої кампанії, що приурочена до відкриття нового ресторану філіппінської багатонаціональної мережі ресторанів фаст-фуду Jollibee Foods Corporation на Таймс-сквер, головна вулиця Нью-Йорку заповнена діджитал білбордами від брендів, які продають люксові товари.

«Відкриття ресторану Jollibee на Таймс-сквер у Нью-Йорку знаменне», — заявив старший віце-президент Jollibee з маркетингу в Північній Америці Луїс Веласко. «Це не лише приваблює колосальну кількість туристів та відвідувачів, а й відповідає нашому прагненню стати однією з п’яти найкращих ресторанних компаній у світі, пропонуючи смачну їжу та приносячи радість від їжі всім».

Величезні білборди були розроблені креативним агентством David&Goliath. Один з них рекламує годинник із слоганом «Taste Is Timeless», а інший просуває парфуми під назвою «The Scent of Yearning». Реклама зображує моделей, які помічають рекламу Jollibee під собою і тягнуться за курячою гомілкою, щоб перекусити.

«Люди з усього світу з’їжджаються на Таймс-сквер через енергію, притягання і, скажімо прямо, блискучі величезні вуличні білборди, які стали символами успіху для провідних світових брендів», — сказав Джош Міллер, представник David&Goliath.

«Ми подумали: Що, якщо наша зовнішня реклама Jollibee виглядає так чудово, що спокушає моделей із сусідніх привабливих модних оголошень протягнути руку до наших оголошень, щоб взяти шматочок курячого задоволення?».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео