Miller Lite почав здавати в прокат грилі
08 Сер 2022, 16:43

Miller Lite почав здавати в прокат грилі

Спочатку було вугілля, настояне на пиві Miller Lite. Тепер бренд придумав дещо нове у Нью-Йорку та Чикаго.

Система спільного використання велосипедів є дуже популярною у деяких провідних пішохідних містах США. Miller Lite вирішив запропонувати городянам ділитися не велосипедами, а грилями, що схожі на пивні банки.

12 і 13 серпня бренд відкриє локальні поп-ап точки або «станції Grill Share» у Нью-Йорку та Чикаго. Після того, як споживачі відсканують QR-код і введуть свої дані, вони зможуть безкоштовно взяти в прокат гриль Miller Lite і прикотити його в потрібне місце. Оренда включає лопатку, фартух, шезлонг з парасолькою чи подарункову картку на 25 доларів, або трохи Miller Lite.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія була ініційована креативним агентством DDB Chicago і є останнім продовженням кампанії Miller Lite Summer Loves Beer, мета якої зробити Miller Lite типовим літнім пивом. Бренд також пропонує споживачам із інших міст можливість виграти власний гриль у акції з 8 до 19 серпня.

Розкажіть друзям про новину