Miller Lite почав здавати в прокат грилі
08 Сер 2022, 16:43

Miller Lite почав здавати в прокат грилі

Спочатку було вугілля, настояне на пиві Miller Lite. Тепер бренд придумав дещо нове у Нью-Йорку та Чикаго.

Система спільного використання велосипедів є дуже популярною у деяких провідних пішохідних містах США. Miller Lite вирішив запропонувати городянам ділитися не велосипедами, а грилями, що схожі на пивні банки.

12 і 13 серпня бренд відкриє локальні поп-ап точки або «станції Grill Share» у Нью-Йорку та Чикаго. Після того, як споживачі відсканують QR-код і введуть свої дані, вони зможуть безкоштовно взяти в прокат гриль Miller Lite і прикотити його в потрібне місце. Оренда включає лопатку, фартух, шезлонг з парасолькою чи подарункову картку на 25 доларів, або трохи Miller Lite.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була ініційована креативним агентством DDB Chicago і є останнім продовженням кампанії Miller Lite Summer Loves Beer, мета якої зробити Miller Lite типовим літнім пивом. Бренд також пропонує споживачам із інших міст можливість виграти власний гриль у акції з 8 до 19 серпня.

Розкажіть друзям про новину