Miller Lite перетворить 1000 глядачів Суперкубка на свою рекламу
30 Січ 2024, 16:14

Miller Lite перетворить 1000 глядачів Суперкубка на свою рекламу

Бренд Molson Coors Miller Lite цього року відмовився від реклами на Суперкубку на користь програми «Running of the Beer Ads», у рамках якої 1000 футбольних фанатів будуть виконувати роль офіційної реклами бренду.

Починаючи з 1 лютого, споживачі можуть зареєструватися онлайн, щоб отримати футболку Miller Game Time Jersey з QR-кодом. 11 лютого, у день Суперкубка, учасники під час рекламної паузи гри вирушать на «пивні пробіжки», одягнувши футболку, яка містить QR-код, який інші можуть відсканувати, щоб отримати шанс виграти частку від призу у розмірі $170 000, а також інші нагороди. Крім того, п’ять найкращих учасників, чиї футболки будуть відскановані найбільше, отримають пиво на рік, що може заохотити учасників до більш активної участі.

Molson Coors також об’єдналася з актором і коміком Робом Рігглом, відомим у тому числі завдяки фільму «Похмілля у Вегасі», який буде «головним пивним бігуном» і заохочуватиме споживачів до участі. Цей крок слідує за рекламним роликом пивовара «High Stakes Beer Ad» під час минулорічної великої гри.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми завжди захоплювалися Суперкубком як можливістю залучити вболівальників у креативний та несподіваний спосіб. Це не зміниться лише тому, що ми можемо купити національну рекламу, — сказала Енн Леган, глобальна віце-президентка з маркетингу сім’ї брендів Miller. — Ми завжди намагалися показати себе так, як не може показати жодне інше пиво, і ми впевнені, що зробимо це і цього року».

Розкажіть друзям про новину