Бренд Molson Coors Miller Lite цього року відмовився від реклами на Суперкубку на користь програми «Running of the Beer Ads», у рамках якої 1000 футбольних фанатів будуть виконувати роль офіційної реклами бренду.
Починаючи з 1 лютого, споживачі можуть зареєструватися онлайн, щоб отримати футболку Miller Game Time Jersey з QR-кодом. 11 лютого, у день Суперкубка, учасники під час рекламної паузи гри вирушать на «пивні пробіжки», одягнувши футболку, яка містить QR-код, який інші можуть відсканувати, щоб отримати шанс виграти частку від призу у розмірі $170 000, а також інші нагороди. Крім того, п’ять найкращих учасників, чиї футболки будуть відскановані найбільше, отримають пиво на рік, що може заохотити учасників до більш активної участі.
Molson Coors також об’єдналася з актором і коміком Робом Рігглом, відомим у тому числі завдяки фільму «Похмілля у Вегасі», який буде «головним пивним бігуном» і заохочуватиме споживачів до участі. Цей крок слідує за рекламним роликом пивовара «High Stakes Beer Ad» під час минулорічної великої гри.
«Ми завжди захоплювалися Суперкубком як можливістю залучити вболівальників у креативний та несподіваний спосіб. Це не зміниться лише тому, що ми можемо купити національну рекламу, — сказала Енн Леган, глобальна віце-президентка з маркетингу сім’ї брендів Miller. — Ми завжди намагалися показати себе так, як не може показати жодне інше пиво, і ми впевнені, що зробимо це і цього року».