09 Січ 2024, 10:00

Міфічні хатні помічники закликали до чистоти на пакуванні українського бренду

Маркетинг-команда коорпорації Biosphere побачила на ринку можливість — зробити сучасний фановий бренд, який водночас був би якісним і доступним за ціною.

Ми хотіли подарувати людям можливість обирати бренд, що дарує позитивні емоції у всіх аспектах, і таким чином відстояти і цю територію у конкурентів.
Анастасія Макова
маркетинг-директорка компанії Biosphere

Команда Vandog Agency запропонувала яскраве рішення — створила хатніх помічників Пакет Монів. І в агенції постаралися, щоб герої, Пакет Мони, вийшли смішними і прикольними.

Ми їх малювали, додавали 3D об’єм, «озвучували» на пакуванні. У процесі отримали багато задоволення від їхньго створення.
Ірина Мєтньова
директорка агенції Vandog

Позиціонування, яке розробила агенція Vandog, «Пакет Мон. Побутовий чемпіон» підкреслено римованими копілайнами на кожному продукті лінійки цієї торговой марки:

  • «Прибери сміття, камон, допоможе Пакет Мон!» — на пакетах для сміття.
  • «Витри чисто стіл, камон, допоможе Пакет Мон!» — на целюлозних серветках.
  • «Приготуй пиріг, камон, допоможе Пакет Мон!» — на пергаменті.

«Особливістю цього брендингу є його адаптивність і варіативність. Простота пакування дозволяє виділяти і змінювати кольори лого, що візуально наштовхує споживача асоціювати його з тим чи іншим продуктом. Також колір логотипу відповідає кольору персонажу, що додатково формує певні асоціації і характер персонажу», — каже директорка агенції Vandog Ірина Мєтньова.

Це нова фан-марка корпорації Біосфера з яскравим дизайном та героями-помічниками. Пакет Мони — це міфічні хатні помічники, вони веселі та грайливі, таємно допомагають створювати чистоту та затишок. Вони ставляться до всього з гумором і відповідальністю: прибери сміття, камон, допоможе Пакет Мон!
Анастасія Макова
Маркетинг-директорка Biosphere

Розкажіть друзям про новину

Нове відео