Маркетинг-команда коорпорації Biosphere побачила на ринку можливість — зробити сучасний фановий бренд, який водночас був би якісним і доступним за ціною.
Команда Vandog Agency запропонувала яскраве рішення — створила хатніх помічників Пакет Монів. І в агенції постаралися, щоб герої, Пакет Мони, вийшли смішними і прикольними.
Позиціонування, яке розробила агенція Vandog, «Пакет Мон. Побутовий чемпіон» підкреслено римованими копілайнами на кожному продукті лінійки цієї торговой марки:
- «Прибери сміття, камон, допоможе Пакет Мон!» — на пакетах для сміття.
- «Витри чисто стіл, камон, допоможе Пакет Мон!» — на целюлозних серветках.
- «Приготуй пиріг, камон, допоможе Пакет Мон!» — на пергаменті.
«Особливістю цього брендингу є його адаптивність і варіативність. Простота пакування дозволяє виділяти і змінювати кольори лого, що візуально наштовхує споживача асоціювати його з тим чи іншим продуктом. Також колір логотипу відповідає кольору персонажу, що додатково формує певні асоціації і характер персонажу», — каже директорка агенції Vandog Ірина Мєтньова.