Тепер рекламодавці MGID в Україні отримуватимуть додаткові інсайти про аудиторію для запуску і оптимізації своїх кампаній.
MGID — міжнародна рекламна платформа та світовий лідер на ринку нативної реклами — сертифікувала продукт NexInsight, що використовується для трекінгу рекламних кампаній та майданчиків.
Завдяки цій інтеграції рекламодавці MGID зможуть досліджувати поведінку, інтереси та якість аудиторії своїх рекламних кампаній на платформі, тестувати гіпотези та шукати інсайти для ефективного планування й оптимізації кампаній, а також будувати довгострокові стратегії розвитку бренду. Крім того, з NexInsight MGID отримає додатковий інструмент для аналізу своєї аудиторії, яка складає понад 90% інтернет-користувачів в Україні, що допоможе підтримувати актуальність власної DMP.
NexInsight — це сучасне MarTech-рішення; вимірювач, який дозволяє рекламодавцям, медіа чи власникам сайтів бачити свою аудиторію та розуміти її особливості. NexInsight є сертифікованим вендором Transparency and Consent Framework v2.2, впровадженого IAB Europe.
MGID створила екосистему, що має на меті допомогти клієнтам реалізувати весь потенціал їхніх маркетингових стратегій у диджиталі. Партнерство з NexInsight — це ще один крок на цьому шляху. Вдосконалюючи продукт та впроваджуючи технології ШІ на платформі, MGID спрощує роботу рекламодавцям, дозволяючи їм сфокусуватись на якісному контакті з аудиторією, максимізації ефективності кампаній та досягненні вимірюваних результатів.
Про MGID:
MGID — це глобальна рекламна платформа, яка надає брендам доступ до унікальної авдиторії світових паблішерів. Використовуючи технології ШІ, MGID забезпечує показ релевантної для користувачів реклами в безпечному для бренда середовищі. Компанія пропонує різноманітні формати, зокрема нативну, банерну та відеорекламу для якісної взаємодії з користувачами. Це дає змогу рекламодавцям підвищити впізнаваність бренду і збільшити продажі, а видавцям — нарощувати та монетизувати свою аудиторію.
Щомісяця MGID охоплює 900 млн унікальних користувачів 200 млрд показами реклами на 25 тис. світових паблішерів.
Докладніше на за посиланням.