MGID сертифікувала трекери NexInsight для використання на платформі
31 Лип 2024, 10:45

MGID сертифікувала трекери NexInsight для використання на платформі

Тепер рекламодавці MGID в Україні отримуватимуть додаткові інсайти про аудиторію для запуску і оптимізації своїх кампаній.

MGID — міжнародна рекламна платформа та світовий лідер на ринку нативної реклами — сертифікувала продукт NexInsight, що використовується для трекінгу рекламних кампаній та майданчиків.

Завдяки цій інтеграції рекламодавці MGID зможуть досліджувати поведінку, інтереси та якість аудиторії своїх рекламних кампаній на платформі, тестувати гіпотези та шукати інсайти для ефективного планування й оптимізації кампаній, а також будувати довгострокові стратегії розвитку бренду. Крім того, з NexInsight MGID отримає додатковий інструмент для аналізу своєї аудиторії, яка складає понад 90% інтернет-користувачів в Україні, що допоможе підтримувати актуальність власної DMP.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

NexInsight — це сучасне MarTech-рішення; вимірювач, який дозволяє рекламодавцям, медіа чи власникам сайтів бачити свою аудиторію та розуміти її особливості. NexInsight є сертифікованим вендором Transparency and Consent Framework v2.2, впровадженого IAB Europe.

Це партнерство забезпечить додаткову цінність для всіх сторін: продукту NexInsight, платформи MGID та їхніх клієнтів, відкривши доступ до ще більшої кількості якісних даних від телекому та ритейлу. Завдяки BigData від Київстар (а згодом — і інших вендорів) клієнти зможуть дізнатись соціально-демографічні характеристики, інтереси та купівельні наміри своєї аудиторії в режимі реального часу.
Світлана Могилевська
СЕО та засновниця NexInsight
Завдяки технології NexInsight рекламодавці зможуть отримати інсайти про аудиторію, яка взаємодіє з їхніми рекламними оголошеннями, і відповідно вдосконалювати свої меседжі, подачу та загальну стратегію маркетингових активностей. Крім того, використання великої кількості даних від таких партнерів, як Київстар, надає рекламодавцям унікальну можливість вийти за межі стандартних маркетингових інструментів та отримати доступ до нових інсайтів. Це дозволяє значно покращити якість маркетингових рішень і забезпечити стабільне зростання ефективності кампаній.
Сергій Ковпак
Head of Brands & Agencies Business Development в MGID

MGID створила екосистему, що має на меті допомогти клієнтам реалізувати весь потенціал їхніх маркетингових стратегій у диджиталі. Партнерство з NexInsight — це ще один крок на цьому шляху. Вдосконалюючи продукт та впроваджуючи технології ШІ на платформі, MGID спрощує роботу рекламодавцям, дозволяючи їм сфокусуватись на якісному контакті з аудиторією, максимізації ефективності кампаній та досягненні вимірюваних результатів.

Про MGID:

MGID — це глобальна рекламна платформа, яка надає брендам доступ до унікальної авдиторії світових паблішерів. Використовуючи технології ШІ, MGID забезпечує показ релевантної для користувачів реклами в безпечному для бренда середовищі. Компанія пропонує різноманітні формати, зокрема нативну, банерну та відеорекламу для якісної взаємодії з користувачами. Це дає змогу рекламодавцям підвищити впізнаваність бренду і збільшити продажі, а видавцям — нарощувати та монетизувати свою аудиторію.

Щомісяця MGID охоплює 900 млн унікальних користувачів 200 млрд показами реклами на 25 тис. світових паблішерів.

Докладніше на за посиланням.

Розкажіть друзям про новину