Легендарний футболіст Ліонель Мессі, співаки Ной Кахан, Джон Ледженд та Shakira знялися у новій кампанії від Hard Rock International, компанії, що має 265 локацій у понад 70 країнах світу, на мелодію культової пісні The Beatles «Come Together» у виконанні Ноя Кахана.
Створений агентством Gale, ролик демонструє всі зручності готелів, казино та кафе Hard Rock, коли зірки прогулюються залами готелів Рів’єра-Майя, Нью-Йорк та Seminole Hard Rock готель-казино у Голлівуді, у якому знаходиться готель Guitar Hotel. Фільм демонструє переваги кожного з них для дорослих та сімейного відпочинку, а також представляє Unity by Hard Rock — програму лояльності, яка пропонує винагороди у всьому портфоліо готелів, казино, кафе та магазинів.
«Hard Rock — один з найбільш знакових брендів у світі, з майже повсюдною впізнаваністю. Але люди не знають про все, що він пропонує, — каже Вінстон Бінч, директор з питань бренду та досвіду компанії Gale. — Щоб вирішити цю проблему і стимулювати реєстрацію в Unity, ми вирішили створити розважальну кампанію з переосмисленою версією однієї з найбільш культових пісень в історії, а також з сучасними зірками. Завдяки цим суперзіркам, які представляють різні індустрії, культури та пристрасті, кампанія підкреслює розмаїття пристрастей, які споживачі Hard Rock можуть дослідити: їжу, музику, казино та ігри, якщо назвати лише деякі з них».
Обкладинка «Come Together» була створена Hard Rock у співпраці з Gale, Redline Media Group, Golin, Osceola Group Marketing, Globant та Real Time Media.