Мережа супермаркетів випустила календар гарного настрою у колабі зі стенд-ап коміком
01 Гру 2022, 15:54

Мережа супермаркетів випустила календар гарного настрою у колабі зі стенд-ап коміком

Мережа супермаркетів VARUS випустила діджитал календар гарного настрою на грудень 2022. Щодня у соцмережах VARUS, мобільному додатку та сайті публікуються фанові сюжети з акцентною стравою або продуктом. Сюжети до ілюстрацій розробляла агенція Trembita PR, яка залучила до написання жартів стенд-ап коміка Свята Марченка та ілюстраторку Анастасію Яворську. 

Не дивлячись на темні часи, грудень залишається місяцем передноворічної метушні і зустрічей з друзями та сім’єю. Саме тому VARUS першим серед рітейлерів вирішив зробити “Календар гарного настрою”, який покликаний щодня дарувати позитивні емоції своїм клієнтам. Жарти Свята Марченка будуть близькі кожному українцю своєю простотою і актуальністю, а їх тепле візуальне відтворення від Анастасії Яворської доповнюють формулу ідеального новорічного сюжету.

Кожен новий день – це новий жартівливий сюжет про популярні продукті і страви, які асоціюються з Новим роком. Слідкувати за виходами нових кумедних сюжетів можна у соціальних мережах VARUS, мобільному додатку та на офіційному сайті. Загалом було створено 31 сюжет.

«Грудень зазвичай асоціюється з місяцем-святом. Кожен день грудня наближає нас до нового року. Ми у VARUS розуміємо, що цього року все інакше, бо війна. Але ми також розуміємо, що маємо жити, і радіти життю, і посміхатись, і вірити в дива, і чекати на новий рік. Саме тому ми у VARUS створили календар гарного настрою. Щоб кожного дня був привід засоціювати цей день з наближенням нового року через продукти та страви і посміхнутись класному жарту.Тож, стежте за сюжетами календаря щодня і майте привід усміхнутися хоч на мить», — говорить директор з маркетингу VARUS Ольга Румянцева.

«Колаборації форматів та учасників дають змогу найкраще проявити проєкт. Коли хочеш приготувати качку, то додаєш купу різних інгредієнтів: яблука, мед, гірчицю, розмарин, сіль, лимон і тд. Від цього страва стає тільки смачнішою. Так само, коли ви об’єднуєте в комунікації різних людей, від цього і комунікація стає яскравішою, а також відкриваються можливості для експериментів», — додає Дар’я Сухенко, креативний директор та партнер Trembita PR.

Розкажіть друзям про новину