05 Січ 2023, 15:27

Мережа спортзалів перетворила нудні мотиваційні цитати на гумористичні

Новий рік – це час сотень тисяч планів стати стрункішим. Це золотий час для тренажерних залів, а це означає, що конкуренція шалена. Агенція AMV BBDO запустила нову кампанію для лондонської мережі фітнес-центрів Gymbox, щоб зміцнити позицію свого бренду як «антидот від нудних спортзалів».

Кампанія пішла за опитуванням понад 2500 лондонців і показала, що майже половина респондентів (48%) називають застарілі мотиваційні цитати про фітнес своєю найбільшою огидою, за ними йдуть лякаюче середовище (21%) та зображення трансформації тіла (16%). Gymbox відповів своїм власним поглядом на цитати про фітнес, і позиціонує бренд як бажану альтернативу великим тренажерним залам.

Нова робота AMV заснована на існуючій кампанії Gymbox «Anything Go». Новий креатив імітує графіті, з мотиваційними цитатами-кліше про тренування та фрази, які резюмують веселощі та сміливий дух Gymbox.

Кампанія проводиться на лондонських білбордах і підтримується діджитал та соціальною активністю у Meta, TikTok та YouTube.

Рорі МакЕнті, директор з бренду та маркетингу Gymbox, заявив: «Коли культура спортзалів стала такою серйозною та дивною? AMV провели велику роботу, допомагаючи нам позбутися лайна, тому що немає правильного або неправильного способу працювати. Тренування повинні бути такими ж веселими, як прогулянки, і в Gymbox ми прагнемо чистих, непідробних веселощів і впевненості в собі. За допомогою цієї яскравої кампанії, ми хотіли показати унікальний підхід Gymbox до підтримки форми, і він дійсно втілює наші ідеї в життя, викликаючи посмішку і демонструючи позитивне ставлення до Gymbox».

Прабху Вігнараджа, креативний директор AMV BBDO, додав: «Працювати з таким брендом, як Gymbox, це подарунок: вони створили альтернативу типовим суворим і позбавленим почуття гумору мережам тренажерних залів і створили веселу, інклюзивну атмосферу. Таке фантастичне завдання заслуговує на чудовий творчий підхід».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео