Мережа фаст-фуду створила пропозицію для клієнтів, які завжди не знають, що замовити
21 Лип 2022, 12:42

Мережа фаст-фуду створила пропозицію для клієнтів, які завжди не знають, що замовити

Багато хто тисячі разів зі своєю другою половинкою, сім’єю чи друзями довго не міг зробити вибір в закладі. Знаючи про це, мережа фаст-фуду Popeyes приходить на допомогу таким клієнтам, пропонуючи доступну пропозицію, яке ідеально підходить для найнерішучіших відвідувачів, під назвою «IDK Meal» або «I Don’t Know Meal».

І судячи з усього, це рішення нам справді потрібне. Згідно з дослідженням, опублікованим у New York Post, пари витрачають у середньому 132 години на рік на те, щоб вирішити, що їм замовити.

Клієнти зможуть купити набір страв із влучною назвою у точках мережі по всій країні, що включає класичний лимонад преміум-класу або полуничний лимонад разом із сендвічем із куркою всього за 6 доларів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Страва вперше з’явилася минулого року, хоч і протягом обмеженого періоду часу. Тепер вона знову доступна для клієнтів, які роблять замовлення онлайн або через програму ресторану.

Емі Аларкон, віце-президент мережі з кулінарних інновацій, придумала це поєднання, тому що воно поєднує в собі безліч смаків: солодкий, кислий, холодний та фруктовий лимонад з пікантною, соковитою, солоною, гарячою та хрумкою куркою.

Розкажіть друзям про новину