Багато хто тисячі разів зі своєю другою половинкою, сім’єю чи друзями довго не міг зробити вибір в закладі. Знаючи про це, мережа фаст-фуду Popeyes приходить на допомогу таким клієнтам, пропонуючи доступну пропозицію, яке ідеально підходить для найнерішучіших відвідувачів, під назвою «IDK Meal» або «I Don’t Know Meal».
І судячи з усього, це рішення нам справді потрібне. Згідно з дослідженням, опублікованим у New York Post, пари витрачають у середньому 132 години на рік на те, щоб вирішити, що їм замовити.
Клієнти зможуть купити набір страв із влучною назвою у точках мережі по всій країні, що включає класичний лимонад преміум-класу або полуничний лимонад разом із сендвічем із куркою всього за 6 доларів.
The meal you didn’t know you needed is finally here. Get the IDK Meal, with all the flavors to make anyone happy, for just $6. pic.twitter.com/8Gi0RSXXTO
— Popeyes (@Popeyes) July 19, 2022
Страва вперше з’явилася минулого року, хоч і протягом обмеженого періоду часу. Тепер вона знову доступна для клієнтів, які роблять замовлення онлайн або через програму ресторану.
Емі Аларкон, віце-президент мережі з кулінарних інновацій, придумала це поєднання, тому що воно поєднує в собі безліч смаків: солодкий, кислий, холодний та фруктовий лимонад з пікантною, соковитою, солоною, гарячою та хрумкою куркою.