Мережа фаст-фуду представила гострі соуси для морозива
21 Вер 2022, 11:33

Мережа фаст-фуду представила гострі соуси для морозива

Американська мережа фаст-фуду Zaxby’s уклала партнерську угоду з брендом ескімо для гурманів Frios, щоб створити соуси Saucesicles, прагнучи виділити бренд та віддати шану улюбленим соусам Zaxby’s. Це соціальна активація від агентства Tombras, яке працює із Zaxby’s з 2019 року.

З усіх наявних 12 соусів мережі Zaxby’s, Saucesicles доступні у двох найкращих варіантах: Zax Sauce має солодкий, гострий та вершковий смак, приготовлений із секретної суміші вустерширського соусу, чорного перцю та спецій та Tongue Torch, який має м’який гострий смак суміші томатів з часником, паприкою, куркумою та лаймом.

«Saucesicles були створені для наших найвідданіших шанувальників, які не можуть насититися нашими фірмовими соусами. Співпраця з Frios заснована на смаку, що поєднує два знакові південні бренди», — сказав Патрік Швінг, директор з маркетингу та стратегії Zaxby’s.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Хоча Saucesicles недоступні в магазинах Zaxby’s, починаючи з 19 вересня можна запросити безкоштовну доставку однієї коробки із восьми Saucesicles (по чотири кожного смаку) через сайт.

Кліфф Кеннеді, генеральний директор і засновник Frios, сказав: «Партнерство з Zaxby’s у цьому єдиному у своєму роді проекті стало фантастичною можливістю втілити в життя унікальну ідею Zaxby’s про нову пропозицію їхніх соусів».

Кампанія проходитиме у Twitter, Instagram, TikTok та Facebook до кінця місяця.

Розкажіть друзям про новину