«АВІРСУ» запрошує рекламно-комунікаційну спільноту на МЕРЧЕКСПО — зустріч у смарт-форматі з метою професійного спілкування, відновлення комунікацій, оживлення рекламного ринку.
«Класичний формат виставки для сувенірного сегменту зараз не на часі, оскільки це має багато затрат сил, часу, людських і матеріальних ресурсів, — відзначає Ігор Вайданич, директор компанії ENEY та головна ідейна сила МЕРЧЕКСПО. – Ми з «АВІРСУ» обмірковували про те, що рекламно-комунікаційному ринку потрібна професійна подія, де нам, «сувенірщикам», є що показати, в тому числі і продемонструвати компанії, які є живі та активні. А у клієнтів залишається потреба зекономити час і побачити всі новинки й цікавинки в одному місці.
Вхід тільки по запрошеннях, які можна отримати безкоштовно, але тільки після реєстрації та виключно для фахівців.
Враховуючи час і обставини, вирішили зробити виставку у смарт-форматі, мінімалістичну: тільки столи з взірцями новинок, без рекламних стендів і громіздких конструкцій. Такий формат значно спрощує організаційні процеси, крім того — він максимально економний і мобільний, зручний (діловий центр міста, для більшості клієнтів — у пішохідній доступності). І ще одна особливість — закритий формат, вхід тільки по запрошеннях, які можна отримати безкоштовно, але тільки після реєстрації та виключно для фахівців: маркетологів, представників рекламних агенцій, HoReCa, власників бізнесу, продюсерів, освітян, музейників. Особливий бонус — можливість заздалегідь призначити зустріч «топів з топами» на конкретний час.
МЕРЧЕКСПО — радісна подія як професійне свято й крок до відновлення індустрії. Але ми пам’ятаємо про війну, тому стилістика виставки є в чорних кольорах, а оформлення — стримане, без розкішних дорогих стендів, як ми звикли демонструвати достаток компанії. На цій виставці всі компанії в рівних умовах і конкурують лише на рівні сервісу. Спільно з фондом «Повернись живим» ми даємо ринку посили про те, що індустрія має розвиватися, зростання бізнесів покращує економіку та збільшує ємність ринку, проте не час для розкоші, і кожна витрачена гривня має значення, як ніколи».
Фонд створив спеціальний для МЕРЧЕКСПО QR-код з окремим рахунком — усі бажаючі зможуть долучитися з донатами напряму, за посиланням.
МЕРЧЕКСПО — смарт-виставка провідних виробників, постачальників, імпортерів рекламно-сувенірної продукції, мерчу та всього для виготовлення мерчу. Рекламні та креативні агенції також запрошуються до участі з кейсами та пропозиціями щодо створення мерчу для HoReCa, різноманітних освітніх, культурних, громадських організацій і окремих проєктів «під ключ».
Олексій Філімонов, директор компанії «БЮРОКРАТ УКРАЇНА»: «Наші європейські колеги вже давно ефективно й креативно використовуйють мерч у всьому розмаїтті. Навіть як мерч індустрії, і соціальний мерч, шкільний, кампусний, тревел, звичайно — туристичний, як частина брендингу міст, популярних артистів, блогерів. Ми як «сувенірщики», постійно подорожуючи світовими виставками, багато чого бачили і маємо експертний досвід. Проте наша спеціалізація — здебільшого виробництво, поставки, брендування. Дуже хочу бачити обізнаних клієнтів, які розуміють всі процеси та вміють їх делегувати. Звичайно, готовий консультувати. Але для створення якісного мерчу мають бути залучені саме креативні й рекламні агенції. Ми дуже зацікавлені у співпраці з рекламними/креативними агенціями, сервісними компаніями, які працюють у рекламно-комунікаційній сфері. Нам є що вам запропонувати для втілення нетривіальних ідей. Сподіваюсь на зустріч!»
Місце: БЦ «SUMMIT», вул. Грушевського 9-в. Найближча станція метро 200м — м. Арсенальна. У БЦ є бомбосховище/паркінг
Час: 27-28.09.23 з 10.00 по 17.00
Це закритий захід. Вхід — тільки по запрошеннях після реєстрації.
Якщо ви бажаєте призначити на конкретний час зустрічі з топ-менеджерами компаній-учасників МЕРЧ Експо, реєстрація тут