Медичний центр створив лімітовану серію шоколадних батончиків для донорів крові
20 Бер 2024, 16:29

Медичний центр створив лімітовану серію шоколадних батончиків для донорів крові

Як змусити нью-йоркців здавати кров, коли її запасів катастрофічно мало? Заохотити людей чимось, чого вони не можуть отримати більше ніде.

Медичний центр NewYork-Presbyterian та креативна агенція Havas New York об’єдналися з шеф-кухарем Домініком Анселем, щоб створити батончик 3 Lives Bar.

Він доступний лише для тих, хто здає кров. Назва шоколадного батончика — це натяк на те, що одна донація крові може врятувати три життя.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми усвідомлюємо наші постійні зобов’язання перед громадами, яким ми служимо, — каже Девіка Матрані, клієнтська віце-президентка і менеджерка з комунікацій NewYork-Presbyterian. — У цьому випадку ми хотіли швидко активізуватися, щоб підвищити обізнаність про необхідність донорства крові та заохотити нью-йоркців здати кров зараз і стати регулярними донорами. Лише 3 відсотки населення США здають кров щороку».

Було створено близько 1750 батончиків, які легко перевершать магазинне печиво і сік, які зазвичай дають після донації. Батончик 3 Lives Bar виготовлений з 62-відсоткового чорного шоколаду Valrhona, вершкового ганашу з темного какао та полуничної начинки у формі серця.

Охочі врятувати життя і отримати батончик можуть записатися на донацію крові в період з 23 по 29 березня на сайті. Ініціатива буде просуватися через соціальні мережі, зовнішню рекламу, лайфстайл- та фуд-інфлюенсерів.

«Це перший раз, коли NewYork-Presbyterian залучив зовнішнього партнера для проведення унікальної акції «феномен краплі», щоб заохотити донорство крові, — розповідає Матрані. — Ми також запустили кампанію «Blood Bags», яка ілюструє особистий вплив донорства крові на людей, які її отримують, і показує, як ті, хто отримує кров, переживають значущі моменти в житті».

Розкажіть друзям про новину