Медичний центр створив лімітовану серію шоколадних батончиків для донорів крові
20 Бер 2024, 16:29

Медичний центр створив лімітовану серію шоколадних батончиків для донорів крові

Як змусити нью-йоркців здавати кров, коли її запасів катастрофічно мало? Заохотити людей чимось, чого вони не можуть отримати більше ніде.

Медичний центр NewYork-Presbyterian та креативна агенція Havas New York об’єдналися з шеф-кухарем Домініком Анселем, щоб створити батончик 3 Lives Bar.

Він доступний лише для тих, хто здає кров. Назва шоколадного батончика — це натяк на те, що одна донація крові може врятувати три життя.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми усвідомлюємо наші постійні зобов’язання перед громадами, яким ми служимо, — каже Девіка Матрані, клієнтська віце-президентка і менеджерка з комунікацій NewYork-Presbyterian. — У цьому випадку ми хотіли швидко активізуватися, щоб підвищити обізнаність про необхідність донорства крові та заохотити нью-йоркців здати кров зараз і стати регулярними донорами. Лише 3 відсотки населення США здають кров щороку».

Було створено близько 1750 батончиків, які легко перевершать магазинне печиво і сік, які зазвичай дають після донації. Батончик 3 Lives Bar виготовлений з 62-відсоткового чорного шоколаду Valrhona, вершкового ганашу з темного какао та полуничної начинки у формі серця.

Охочі врятувати життя і отримати батончик можуть записатися на донацію крові в період з 23 по 29 березня на сайті. Ініціатива буде просуватися через соціальні мережі, зовнішню рекламу, лайфстайл- та фуд-інфлюенсерів.

«Це перший раз, коли NewYork-Presbyterian залучив зовнішнього партнера для проведення унікальної акції «феномен краплі», щоб заохотити донорство крові, — розповідає Матрані. — Ми також запустили кампанію «Blood Bags», яка ілюструє особистий вплив донорства крові на людей, які її отримують, і показує, як ті, хто отримує кров, переживають значущі моменти в житті».

Розкажіть друзям про новину