Креативна агенція Brain Tank презентувала на міжнародній арені фільм, що розповідає про епічну боротьбу людства зі смертельними вірусами.
Як виглядає вірус? Як рухається? Як еволюціонує? Все це креативники агенції разом із дубайськими партнерами — агенцією Artology, які й надали ідею та сценарій ролика, показали у фільмі для щорічної міжнародної події, присвяченій досягненням в області медицини — Sheikh Hamdan Bin Rashid Al Maktoum Award for Medical Sciences.
Команда прагнула втілити ідею великої боротьби вчених з пандеміями у вражаючих масштабах. Так вийшла історія двох сильних сторін, де один знищує, а другий намагається його зупинити, і візуально це також приголомшує.
Метафорою у створенні вірусів стала Медуза, її благородство та сміливі кольори, що одночасно приваблюють та загрожують. І саме кольорова палітра у фільмі призначена для того, щоб «застопити» людину на хвилину своєю красою, а потім дати відчуття небезпеки та «вжалити».
Так образ медузи став втіленням вірусів.
Які потім трансформувалися.
І проникли у ролик, який був представлений у Museum of the Future: