McDonald’s прагне оживити побачення після пандемії новою кампанією
06 Чер 2022, 12:48

McDonald’s прагне оживити побачення після пандемії новою кампанією

Прагнучи відродити любовне життя людей після пандемії, McDonald’s повертає кохання у своє меню у Швеції та просуває свої гострі курячі макнагетси.

З пропозицією купону лімітованого випуску, який створений для використання парою, вони можуть насолодитися поверненням гострих нагетсів, завдяки кампанії, що створило агентство Nord DDB. Хтось із пари повинен відсканувати купон із телефону іншої людини, щоб використати його. Пропозиція діятиме у Швеції лише до 5 червня.

Кампанія представлена через радіорекламу за участю жінки, яка схвильовано згадує своє побачення у McDonald’s та описує його як «дуже гаряче», оскільки вона згадує насолоду гострими курячими нагетсами.

«Ми побачили у поверненні наших популярних і добре приправлених гострих курячих нагетсів чудову можливість “оживити” особисте життя людей», — пояснив Стаффан Екстам, директор з маркетингу та комунікацій McDonald’s у Швеції.

«Ми сподіваємося, що ця пропозиція спонукає більше людей зустрічатися. Не має значення, чим закінчиться побачення, наші гострі курячі макнагетси хоча б витримають трохи гостроти».

Представник Nord DDB повідомив Adweek, що цільовою аудиторією були клієнти молодші 30 років. Повернення нагетсів мало збігтися з поверненням побачень після пандемії у реальному житті.

«Обмеження раптово зникли, але зі зростанням «повільних побачень» серед покоління Z під час пандемії люди віком від 18 до 24 років не звикли ходити або ніколи не ходили на побачення у реальному житті, тому ми подумали, що цей купон може трохи допомогти», — додали Nord DDB.

Вони додали, що для McDonald’s важливо використовувати цю тенденцію, тому що її ресторани завжди були місцем для зустрічей.

«Ми на кожному кутку, і оплата рахунку не вдарить по вашому гаманцю», — сказали вони. «Але, перш за все, у нас є ідеальна їжа, яка допоможе оживити ваше любовне життя кокетливим та веселим способом».

Розкажіть друзям про новину