McDonald’s перетворив свої страви на роботів з аніме «Євангеліон»
20 Гру 2024, 16:11

McDonald’s перетворив свої страви на роботів з аніме «Євангеліон»

Шанувальники аніме «Євангеліон», яке вперше вийшло на екрани у 1995 році, мають привід для радості: McDonald’s оголосив про співпрацю з легендарним серіалом, представивши незвичайні іграшки, які передають дух франшизи і водночас віддають шану класиці мережі.

Ці іграшки є трансформованими версіями стаканчиків, пакетиків для картоплі фрі та коробок для бургерів McDonald’s, які насправді перетворюються на роботів, натхнених аніме.

Колекція включає три фігурки-трансформери, що представляють знаменитих роботів Юніт 00, Юніт 01 та Юніт 02.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Набір доступний лише через застосунок McDonald’s Japan і коштує $25. Щоб отримати доступ, клієнти повинні взяти участь у розіграші призів з 12 грудня по 10 січня. Переможці будуть оголошені 16 січня і зможуть забрати свої виграші в ресторанах наступного тижня.

На підтримку цієї співпраці McDonald’s Japan також випустив анімаційну рекламу з іграшками, доповнену новими діалогами, записаними оригінальними голосами акторів серіалу. Шанувальники матимуть змогу почути голоси Сіндзі, Рей, Асуки та інших культових персонажів «Євангеліона» в абсолютно новому виконанні.

Розкажіть друзям про новину