McDonald’s перетворив свої страви на роботів з аніме «Євангеліон»
20 Гру 2024, 16:11

McDonald’s перетворив свої страви на роботів з аніме «Євангеліон»

Шанувальники аніме «Євангеліон», яке вперше вийшло на екрани у 1995 році, мають привід для радості: McDonald’s оголосив про співпрацю з легендарним серіалом, представивши незвичайні іграшки, які передають дух франшизи і водночас віддають шану класиці мережі.

Ці іграшки є трансформованими версіями стаканчиків, пакетиків для картоплі фрі та коробок для бургерів McDonald’s, які насправді перетворюються на роботів, натхнених аніме.

Колекція включає три фігурки-трансформери, що представляють знаменитих роботів Юніт 00, Юніт 01 та Юніт 02.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Набір доступний лише через застосунок McDonald’s Japan і коштує $25. Щоб отримати доступ, клієнти повинні взяти участь у розіграші призів з 12 грудня по 10 січня. Переможці будуть оголошені 16 січня і зможуть забрати свої виграші в ресторанах наступного тижня.

На підтримку цієї співпраці McDonald’s Japan також випустив анімаційну рекламу з іграшками, доповнену новими діалогами, записаними оригінальними голосами акторів серіалу. Шанувальники матимуть змогу почути голоси Сіндзі, Рей, Асуки та інших культових персонажів «Євангеліона» в абсолютно новому виконанні.

Розкажіть друзям про новину