McDonald’s перетворив свій логотип на гойдалку у Дубаї
05 Лип 2022, 23:05

McDonald’s перетворив свій логотип на гойдалку у Дубаї

McDonald’s перетворив свої золоті арки на гойдалку у Дубаї.

Нова кампанія Swings, створена Studio M та Leo Burnett UAE, відроджує ностальгічну радість від катання на гойдалках на дитячому майданчику, нагадуючи любителям пляжного відпочинку про те, що їм потрібно додати трохи ігор у своє життя.

«Цією творчою роботою ми прагнули повернути мешканцям ОАЕ радість дитинства. Ми завжди прагнемо зробити моменти хорошого настрою легшими для всіх, і ми, як і раніше, віддані встановленню реальних зв’язків з нашим співтовариством за допомогою майбутніх проектів», — каже Валід Факіх, генеральний директор McDonald’s в ОАЕ.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інтерактивна маркетингова кампанія на тлі пляжів і пейзажів Дубая є даниною того, як фізична реклама, як і раніше, сильно впливає на суспільство.

Після того, як пандемія охопила останні два роки, гойдалка McDonald’s приходить у потрібний час, коли всі повертаються у світ. Золоті арки є символом того, що, незалежно від того, скільки людині років, вона ніколи не буде занадто стара, щоб веселитися.

Розкажіть друзям про новину