McDonald’s перетворив свої золоті арки на гойдалку у Дубаї.
Нова кампанія Swings, створена Studio M та Leo Burnett UAE, відроджує ностальгічну радість від катання на гойдалках на дитячому майданчику, нагадуючи любителям пляжного відпочинку про те, що їм потрібно додати трохи ігор у своє життя.
«Цією творчою роботою ми прагнули повернути мешканцям ОАЕ радість дитинства. Ми завжди прагнемо зробити моменти хорошого настрою легшими для всіх, і ми, як і раніше, віддані встановленню реальних зв’язків з нашим співтовариством за допомогою майбутніх проектів», — каже Валід Факіх, генеральний директор McDonald’s в ОАЕ.
Інтерактивна маркетингова кампанія на тлі пляжів і пейзажів Дубая є даниною того, як фізична реклама, як і раніше, сильно впливає на суспільство.
Після того, як пандемія охопила останні два роки, гойдалка McDonald’s приходить у потрібний час, коли всі повертаються у світ. Золоті арки є символом того, що, незалежно від того, скільки людині років, вона ніколи не буде занадто стара, щоб веселитися.