McDonald’s звинуватили у плагіаті через нову рекламну кампанію
16 Сер 2023, 11:11
PR

McDonald’s звинуватили у плагіаті через нову рекламну кампанію

Мережа ресторанів фаст-фуду McDonald’s та кретивна агенція Leo Burnett були звинувачені у плагіаті після того, як креативний директор Зед Анвар заявив, що титан фаст-фуду вкрав його ідеї для нової зовнішньої реклами.

Креативи Анвара для McDonald’s

Спірний креатив, що є продовженням кампанії McDonald’s «Raise your Arches», включає в себе великі придорожні плакати з персоналізованими номерними знаками, які посилаються на меню фаст-фуду McDonald’s.

Однак Анвар викликав рекламну агенцію та клієнта до суду. Він стверджує, що компанія скопіювала роботу, яку він створив у рамках ініціативи One Minute Brief, що передбачала створення плакатів з рекламою ресторанів швидкого харчування.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

One Minute Briefs — це ініціатива, яка надає платформу молодим креативникам, щоб продемонструвати свої здібності та талант, створюючи відповіді на вигадані бренд-брифи.

У своєму дописі на LinkedIn фрилансер опублікував свої оригінальні дизайни та звернувся до Leo Burnett UK: «Якщо ви шукаєте більше натхнення, я шукаю роботу і роблю ці ідеї цілими днями».

«Я намагаюся прогодувати своїх дітей, а тут McDonald’s краде мої роботи, — сказав Анвар. — Я в сльозах, бо стукаю в двері агентств вже багато років. Намагання впоратися з постійними відмовами зіграло на моєму психічному здоров’ї, оскільки я знаю, що я достатньо хороший, але замість того, щоб дати мені роботу, навіть пробну, вони крадуть мою роботу».

Луїза Пейдж, керівниця відділу комунікацій зі споживачами та партнерства McDonald’s у Великобританії та Ірландії, сказала, що «агенція вже зв’язалася безпосередньо з ними, щоб пояснити, що ця робота була підписана майже рік тому, задовго до того, як креативи з’явились в соціальних мережах.

У відповідь на прохання прокоментувати ситуацію, представник Leo Burnett повідомив: «Наша команда запропонувала цю ідею у відповідь на поточний креативний бриф. У січні вона була презентована внутрішньо, а в лютому — клієнту».

Це не перший випадок, коли гіганта фаст-фуду звинувачують у творчому плагіаті роботи молодого художника. У 2016 році McDonald’s зіткнувся з величезною негативною реакцією після того, як диджитал-художник з Гемпширу Cyriak звинуватив бренд у копіюванні його відео «Cows & Cows & Cows», не заплативши йому і не визнавши його авторства.

Розкажіть друзям про новину