06 Вер 2022, 09:51

McDonald’s запустив книжковий тур для дітей

McDonald’s запустив останню кампанію активації бренду «Happy Readers Book Tour», щоб якнайбільше дітей повернулися до школи з книгою в руках.

Прагнучи залучити більше дітей до читання, McDonald’s запустив книжковий тур Happy Readers Book, під час якого, разом із роздачею подарунків у ресторанах та благодійними пожертвами, діти отримали 500 тисяч безкоштовних книг у 16 ​​локаціях по Великій Британії та Ірландії.

Ця активація пов’язана з роботою McDonald’s з навчання дітей грамоті та спрямована на те, щоб привернути більше уваги до читання шляхом відвідування місць, у яких, за даними організації Національного фонду грамотності, рівень грамотності нижчий середнього. Елементами дизайну та креативною концепцією керувало агентство Leo Burnett.

Екскурсійний автобус Happy Readers прикрашений яскравим логотипом Happy Readers, розробленим Leo Burnett, зі стікерами всередині та зовні з кількох персонажів для дітей.

В автобусі роздавали безкоштовні книги для різних вікових груп, які брали участь в екскурсії. Також були аркуші із завданнями, над якими діти могли працювати, а також діджитал анімаційні екрани для пояснення ключових цілей екскурсії, безкоштовні закладки Happy Readers, розроблені командою Leo, щоб допомогти дітям з дислексією та порушенням зору читати краще. Поза межами автобуса є навіс для активації, укомплектований шезлонгами, кріслами-мішками, машиною для бульбашок, і все це оформлено під брендом Happy Readers.

У рамках туру до цих 16 місць подорожували також інфлюенсери.

У Великобританії 1 з 5 дітей віком 5-8 років каже, що у них немає книжки. McDonald’s хотів змінити це, надавши більше книг дітям та їхнім сім’ям, продовжуючи розвивати 130 мільйонів книг, які вже були надані дітям з 2013 року через Happy Meal гівевеї «Happy Readers».

Метою цієї активації McDonald’s є прищеплення пристрасті до читання та забезпечення моменту близькості для сімей.

Крім того, під час туру враховується питання сталого розвитку, оскільки він намагатиметься компенсувати викиди вуглецю, висадивши 1000 дерев (500 у Великобританії та ще 500 за кордоном).

Алекс Мартін, старший бренд-менеджер McDonald’s, зазначає: «З 2013 року McDonald’s є надійним партнером Children’s Literacy у Великобританії. За цей час ми надали дітям 130 мільйонів книжок. А під час книжкового туру «Happy Readers» цього літа ми роздамо ще 500 000, сподіваючись запалити пристрасть до читання й уяву на все життя».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео