McDonald’s запустив книжковий тур для дітей
06 Вер 2022, 09:51

McDonald’s запустив книжковий тур для дітей

McDonald’s запустив останню кампанію активації бренду «Happy Readers Book Tour», щоб якнайбільше дітей повернулися до школи з книгою в руках.

Прагнучи залучити більше дітей до читання, McDonald’s запустив книжковий тур Happy Readers Book, під час якого, разом із роздачею подарунків у ресторанах та благодійними пожертвами, діти отримали 500 тисяч безкоштовних книг у 16 ​​локаціях по Великій Британії та Ірландії.

Ця активація пов’язана з роботою McDonald’s з навчання дітей грамоті та спрямована на те, щоб привернути більше уваги до читання шляхом відвідування місць, у яких, за даними організації Національного фонду грамотності, рівень грамотності нижчий середнього. Елементами дизайну та креативною концепцією керувало агентство Leo Burnett.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Екскурсійний автобус Happy Readers прикрашений яскравим логотипом Happy Readers, розробленим Leo Burnett, зі стікерами всередині та зовні з кількох персонажів для дітей.

В автобусі роздавали безкоштовні книги для різних вікових груп, які брали участь в екскурсії. Також були аркуші із завданнями, над якими діти могли працювати, а також діджитал анімаційні екрани для пояснення ключових цілей екскурсії, безкоштовні закладки Happy Readers, розроблені командою Leo, щоб допомогти дітям з дислексією та порушенням зору читати краще. Поза межами автобуса є навіс для активації, укомплектований шезлонгами, кріслами-мішками, машиною для бульбашок, і все це оформлено під брендом Happy Readers.

У рамках туру до цих 16 місць подорожували також інфлюенсери.

У Великобританії 1 з 5 дітей віком 5-8 років каже, що у них немає книжки. McDonald’s хотів змінити це, надавши більше книг дітям та їхнім сім’ям, продовжуючи розвивати 130 мільйонів книг, які вже були надані дітям з 2013 року через Happy Meal гівевеї «Happy Readers».

Метою цієї активації McDonald’s є прищеплення пристрасті до читання та забезпечення моменту близькості для сімей.

Крім того, під час туру враховується питання сталого розвитку, оскільки він намагатиметься компенсувати викиди вуглецю, висадивши 1000 дерев (500 у Великобританії та ще 500 за кордоном).

Алекс Мартін, старший бренд-менеджер McDonald’s, зазначає: «З 2013 року McDonald’s є надійним партнером Children’s Literacy у Великобританії. За цей час ми надали дітям 130 мільйонів книжок. А під час книжкового туру «Happy Readers» цього літа ми роздамо ще 500 000, сподіваючись запалити пристрасть до читання й уяву на все життя».

Розкажіть друзям про новину