McDonald’s відзначив щасливі моменти між батьком та дітьми
10 Чер 2022, 16:37

McDonald’s відзначив щасливі моменти між батьком та дітьми

До Дня батька McDonald’s відзначив те, на що готові піти батьки, щоб зблизитися зі своїми дітьми та розділити з ними особливий момент щастя.

Кампанія під назвою Happy Moments створена спільно Leo Burnett Dubai та Leo Burnett Manila.

Олівер Рабатан, старший віце-президент з маркетингу та каналів продажів у McDonald’s Philippines, каже: «Протягом понад 40 років McDonald’s Happy Meal є союзником поколінь батьків, які прагнуть поділити щасливі моменти зі своїми дітьми. Як бренд, ми постійно повертаємось до нашої ролі дому щасливих сімейних моментів. У нашому останньому випуску ми віддаємо шану відданим батькам напередодні Дня батька».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Калпеш Патанкар, головний креативний директор Leo Burnett Dubai, додає: «Часто в найпростіших повсякденних моментах криється щось екстраординарне. Ми хотіли відобразити чарівну радість найдорожчих моментів життя, просто показавши батька і дитину, які повертаються додому з McDonald’s. Справжні вулиці та автентичні фотографії стають тлом для по-справжньому щасливих моментів, знятих стриманим чином, ніби через призму перехожого».

Знімки для Happy Moments були зроблені Але Бурсетом з Мадриду.

Happy Moments тепер друкуються та продаються на точках продажу напередодні Дня батька 19 червня.

Розкажіть друзям про новину