До Дня батька McDonald’s відзначив те, на що готові піти батьки, щоб зблизитися зі своїми дітьми та розділити з ними особливий момент щастя.
Кампанія під назвою Happy Moments створена спільно Leo Burnett Dubai та Leo Burnett Manila.
Олівер Рабатан, старший віце-президент з маркетингу та каналів продажів у McDonald’s Philippines, каже: «Протягом понад 40 років McDonald’s Happy Meal є союзником поколінь батьків, які прагнуть поділити щасливі моменти зі своїми дітьми. Як бренд, ми постійно повертаємось до нашої ролі дому щасливих сімейних моментів. У нашому останньому випуску ми віддаємо шану відданим батькам напередодні Дня батька».
Калпеш Патанкар, головний креативний директор Leo Burnett Dubai, додає: «Часто в найпростіших повсякденних моментах криється щось екстраординарне. Ми хотіли відобразити чарівну радість найдорожчих моментів життя, просто показавши батька і дитину, які повертаються додому з McDonald’s. Справжні вулиці та автентичні фотографії стають тлом для по-справжньому щасливих моментів, знятих стриманим чином, ніби через призму перехожого».
Знімки для Happy Moments були зроблені Але Бурсетом з Мадриду.
Happy Moments тепер друкуються та продаються на точках продажу напередодні Дня батька 19 червня.