McDonald’s Hong Kong у партнерстві з креативною агенцією DDB Group Hong Kong представив кампанію до 40-річчя МакНагетс, яка включає у себе запуск художньої виставки курячих MакНагетс та створення першого ігрового досвіду на тему McDonald’s у метапросторі.
Виставка під керівництвом креативного директора компанії Кевіна Пуна повністю присвячена MакНагетсам та задумана як захоплююча інтерактивна подорож, що поєднує мистецтво, технології та культуру. Подія відбудеться у районі Західний Коулун. У ній візьмуть участь митці, зокрема VANDYTHEPINK, Jon Burgerman, UFO907, Gyuhan Lee та FrankNitty3000, а також їхні унікальні інтерпретації культових МакНагетс.
Також виставка включатиме інтерактивний елемент, який дозволить відвідувачам створювати власні фігури МакНагетсів та лазерні татуювання, а також серію сувенірної продукції, розробленої VANDYTHEPINK, із зображенням тренера МакНагетсів та його команди. Всі надходження від виставки будуть передані до благодійної організації Ronald McDonald House Charities Hong Kong.
Окрім цього, креативники у партнерстві з найпопулярнішим ігровим блокчейн-проєктом The Sandbox створили «McNuggets Land». Гравці матимуть можливість подолати серію гейміфікованих випробувань, щоб виграти безліч цифрових та реальних призів, включаючи рік безкоштовних МакНагетс. Відвідувачі «McNuggets Land» також зможуть взаємодіяти з персонажами поп-арту Team McNugget та фігурками МакНагетс, створеними відвідувачами виставки.
Для просування кампанії було створено серію онлайн-відеороликів, у яких нові персонажі МакНагетс беруть участь у веселій історії захоплення музею, а продюсер виставки Кевін Пун виступає в ролі охоронця. Відео представляють кожного з членів команди тренера МакНагетсів.
Коментуючи кампанію, Тіна Чао, директорка з маркетингу та цифрового обслуговування клієнтів McDonald’s Hong Kong, сказала: «МакНагетси часто перебувають у центрі веселих заходів, але приємно бачити, що вони опинилися в центрі уваги на 40-му дні народження. Ця кампанія є відзначенням минулого, але також спрямована на виховання любові до бренду серед нового покоління, використовуючи їхні пристрасті до мистецтва та ігор, щоб створити значущу взаємодію».