McDonald’s створив метавсесвіт з макнагетсами на честь їх 40-річчя
21 Лип 2023, 15:45

McDonald’s створив метавсесвіт з макнагетсами на честь їх 40-річчя

McDonald’s Hong Kong у партнерстві з креативною агенцією DDB Group Hong Kong представив кампанію до 40-річчя МакНагетс, яка включає у себе запуск художньої виставки курячих MакНагетс та створення першого ігрового досвіду на тему McDonald’s у метапросторі.

Виставка під керівництвом креативного директора компанії Кевіна Пуна повністю присвячена MакНагетсам та задумана як захоплююча інтерактивна подорож, що поєднує мистецтво, технології та культуру. Подія відбудеться у районі Західний Коулун. У ній візьмуть участь митці, зокрема VANDYTHEPINK, Jon Burgerman, UFO907, Gyuhan Lee та FrankNitty3000, а також їхні унікальні інтерпретації культових МакНагетс.

Також виставка включатиме інтерактивний елемент, який дозволить відвідувачам створювати власні фігури МакНагетсів та лазерні татуювання, а також серію сувенірної продукції, розробленої VANDYTHEPINK, із зображенням тренера МакНагетсів та його команди. Всі надходження від виставки будуть передані до благодійної організації Ronald McDonald House Charities Hong Kong.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Окрім цього, креативники у партнерстві з найпопулярнішим ігровим блокчейн-проєктом The Sandbox створили «McNuggets Land». Гравці матимуть можливість подолати серію гейміфікованих випробувань, щоб виграти безліч цифрових та реальних призів, включаючи рік безкоштовних МакНагетс. Відвідувачі «McNuggets Land» також зможуть взаємодіяти з персонажами поп-арту Team McNugget та фігурками МакНагетс, створеними відвідувачами виставки.

Для просування кампанії було створено серію онлайн-відеороликів, у яких нові персонажі МакНагетс беруть участь у веселій історії захоплення музею, а продюсер виставки Кевін Пун виступає в ролі охоронця. Відео представляють кожного з членів команди тренера МакНагетсів.

Коментуючи кампанію, Тіна Чао, директорка з маркетингу та цифрового обслуговування клієнтів McDonald’s Hong Kong, сказала: «МакНагетси часто перебувають у центрі веселих заходів, але приємно бачити, що вони опинилися в центрі уваги на 40-му дні народження. Ця кампанія є відзначенням минулого, але також спрямована на виховання любові до бренду серед нового покоління, використовуючи їхні пристрасті до мистецтва та ігор, щоб створити значущу взаємодію».

Розкажіть друзям про новину