14 Бер 2023, 16:43

McDonald’s створив шпалери для смартфонів, щоб спонукати клієнтів донатити

Тайванський McDonald’s створив серію діджитал шпалер, які нагадують робити пожертвування у благодійний фонд Рональда МакДональда.

Унікальна кампанія використовує Тайванську лотерею, державну ініціативу, у рамках якої переможець отримує грошовий приз у розмірі до 10 мільйонів тайванських доларів. Багато тайванців регулярно кладуть виграш у скриньки для донатів, такі як благодійний фонд МакДональда.

Проте з появою діджитал гаманців та зникненням паперових квитків ця практика зникає, а разом із нею зникає і це важливе джерело доходу для благодійних організацій.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Щоб подолати це, McDonald’s та його агентство Leo Burnett Taiwan замовили витвори мистецтва у багатообіцяючих діджитал художників, щоб вони стали частиною серії шпалер, які будуть служити діджитал лотерейними квитками.

На кожній із 35 шпалер є штрих-код, який при скануванні автоматично передає отримане фонду. Благодійна організація вже повідомила про величезний сплеск зростання онлайн-пожертвувань.

Джин Ян, креативний партнер Leo Burnett Taiwan, сказав: «Покоління Z не може жити без свого телефону, і екран, який вони найбільше бачать, — це шпалери їхнього смартфону. Маючи це на увазі, ми придумали ідею, яка унеможливлює ігнорування пожертвувань у вигляді квитанції — щоразу, коли хтось включає свій телефон, це нагадування про те, що потрібно робити добро».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео