McDonald’s створив шпалери для смартфонів, щоб спонукати клієнтів донатити
14 Бер 2023, 16:43

McDonald’s створив шпалери для смартфонів, щоб спонукати клієнтів донатити

Тайванський McDonald’s створив серію діджитал шпалер, які нагадують робити пожертвування у благодійний фонд Рональда МакДональда.

Унікальна кампанія використовує Тайванську лотерею, державну ініціативу, у рамках якої переможець отримує грошовий приз у розмірі до 10 мільйонів тайванських доларів. Багато тайванців регулярно кладуть виграш у скриньки для донатів, такі як благодійний фонд МакДональда.

Проте з появою діджитал гаманців та зникненням паперових квитків ця практика зникає, а разом із нею зникає і це важливе джерело доходу для благодійних організацій.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб подолати це, McDonald’s та його агентство Leo Burnett Taiwan замовили витвори мистецтва у багатообіцяючих діджитал художників, щоб вони стали частиною серії шпалер, які будуть служити діджитал лотерейними квитками.

На кожній із 35 шпалер є штрих-код, який при скануванні автоматично передає отримане фонду. Благодійна організація вже повідомила про величезний сплеск зростання онлайн-пожертвувань.

Джин Ян, креативний партнер Leo Burnett Taiwan, сказав: «Покоління Z не може жити без свого телефону, і екран, який вони найбільше бачать, — це шпалери їхнього смартфону. Маючи це на увазі, ми придумали ідею, яка унеможливлює ігнорування пожертвувань у вигляді квитанції — щоразу, коли хтось включає свій телефон, це нагадування про те, що потрібно робити добро».

Розкажіть друзям про новину