McDonald’s розповів про незручні ліжка матерів, які доглядають за своїми дітьми у лікарнях
30 Кві 2024, 11:36

McDonald’s розповів про незручні ліжка матерів, які доглядають за своїми дітьми у лікарнях

У Південній Кореї, коли дитину госпіталізують, її законні опікуни зобов’язані за законом залишатися з нею протягом усієї госпіталізації. Це змушує сотні тисяч матерів жити в тісних, незручних умовах на крихітних ліжках протягом днів, тижнів, місяців, а іноді років поспіль.

Ця унікальна культура догляду сприймається корейським суспільством як належне, і труднощами, з якими стикаються матері, часто нехтують. McDonald’s, партнер благодійної організації RMHC (Ronald McDonald House Charities), хотів привернути увагу до їхніх труднощів і підкреслити необхідність створення RMHC House у Сеулі. Кожен RMHC House підтримує сім’ї з хворими дітьми, надаючи їм дім далеко від дому, але наразі в Південній Кореї є лише один RMHC у Янсані — за 388 км від Сеула, де розташовано більшість дитячих лікарень.

Разом із агенцією Leo Burnett Korea McDonald’s запустив «Mom’s Bed» — кампанію, яка показала, наскільки тісними та незручними є ліжка матерів, які доглядають за своїми дітьми у лікарні. За одну ніч у Сеулі з’явилися десятки інсталяцій, які підкреслили, що крихітні лавки в місті не більші за лікарняні ліжка.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=820TKMeuqbM

На вулицях, визначних пам’ятках, у торгових центрах і ресторанах McDonald’s інсталяції порівняли фактичний розмір «маминого ліжка» з універсальними розмірами ліжка, на кожному з яких написано справжнє ім’я матері, а QR-коди посилаються на справжні історії, щоб надихнути на зміни та запрошувати до пожертвувань.

Після масштабної інсталяції «Mom’s Bed» в одному з найбільших торгових центрів Сеула під назвою Goyang Starfield інфлюенсери та амбасадори також поділилися своїми фотографіями, щоб показати, наскільки неприйнятними та незручними є ліжка для доглядальників, що призвело до рекордних пожертвувань.

Завдяки успіху «Mom’s Bed» наразі схвалено місце для першого в Сеулі RMHC, який буде розташований поруч із дитячою лікарнею Сеула та планується відкрити у 2024 році.

Розкажіть друзям про новину