McDonald’s оголосив деталі своєї нової ідеї ресторану в ретро-стилі CosMc’s, який працюватиме в тому ж сегменті ринку, що й Starbucks.
Пілотний проект, що спеціалізуватиметься на гарячих та холодних напоях, відкриється цього місяця поблизу Чикаго, а до кінця 2024 року будуть відкриті 10 закладів у 10 містах.
Гігант фаст-фуду планує відкрити близько 10 000 закладів McDonald’s по всьому світу до 2027 року, багато з них — у Китаї. Розширення мережі збільшить кількість магазинів до 50 000.
Перший CosMc’s відкриється в штаті Іллінойс, неподалік від штаб-квартири компанії, наприкінці цього тижня, а ще близько 10 мають відкритися в Техасі наступного року.
McDonald’s is launching a new concept and I was just there and grabbed pics of a whole new menu of items never been offered before
— Iman Jalali (@Stealx) November 29, 2023
The concept is being launched in Bollingrbook, IL and it’s called CosMc’s
It’s not open yet and there was a full team of actors in the drive thru… pic.twitter.com/Z64g4ykZXT
McDonald’s is launching a new concept and I was just there and grabbed pics of a whole new menu of items never been offered before
— Iman Jalali (@Stealx) November 29, 2023
The concept is being launched in Bollingrbook, IL and it’s called CosMc’s
It’s not open yet and there was a full team of actors in the drive thru… pic.twitter.com/Z64g4ykZXT
Назва нового бренду походить від маскота бренду, прибульця з космосу, що з’явився в рекламі мережі наприкінці 1980-х — початку 1990-х років.
Меню орієнтоване на ласунів, пропонуючи такі напої, як Churro Frappe, натхненний смаком іспанського пончика, та S’Mores Cold Brew зі смаком печива, шоколаду і зефіру.
Компанія також обіцяє клієнтам можливість створювати «надприродні» напої, кастомізуючи їх за допомогою бульбашок боба або ароматизованих сиропів.
У меню також є невелика кількість основних продуктів харчування McDonald’s, таких як яєчні макмафіни та сендвічі.
Ця концепція є спробою мережі завоювати прибутковий ринок кави, особливо в США, де понад 60% населення випивають принаймні одну чашку кави на день.
«Це дуже важлива категорія, яку McDonald’s не використовує належним чином у США, — каже Джеффрі Янг, засновник Allegra World Coffee Portal, консалтингової компанії, що займається дослідженнями кавового ринку. — Питання в тому, чи заслуговує на довіру такий підхід?»
McDonald’s вже має мережу кав’ярень і закусочних під назвою McCafe, де подають лише каву та солодощі. Найбільшого успіху вона досягла за межами США, ставши найпопулярнішою в Австралії.