McDonald’s продовжує використовувати мінімалізм у своєму дизайні. Щоб просувати свій сервіс доставки, бренд знову звернувся до простоти у своїй останній рекламній кампанії.
OOH-кампанія від Leo Burnett London просуває послугу «McDelivery», що включає ілюстрації з використанням колірної палітри бренду з зображеннями бігмака, полуничного молочного коктейлю та картоплі фрі, а також заявляє «ми доставляємо».

Стів Хауеллс, директор з маркетингу та ЗМІ McDonald’s, назвав службу доставки «ключовою опорою бізнесу». Він додав: «За допомогою цієї кампанії «Pins» ми нагадуємо нашим клієнтам, що вони можуть насолоджуватися своїми улюбленими продуктами McDonald’s, де б вони не знаходилися завдяки McDelivery».
