McDonald’s повертає свій мінімалістичний дизайн для служби доставки
14 Чер 2022, 15:45

McDonald’s повертає свій мінімалістичний дизайн для служби доставки

McDonald’s продовжує використовувати мінімалізм у своєму дизайні. Щоб просувати свій сервіс доставки, бренд знову звернувся до простоти у своїй останній рекламній кампанії.

OOH-кампанія від Leo Burnett London просуває послугу «McDelivery», що включає ілюстрації з використанням колірної палітри бренду з зображеннями бігмака, полуничного молочного коктейлю та картоплі фрі, а також заявляє «ми доставляємо».

Стів Хауеллс, директор з маркетингу та ЗМІ McDonald’s, назвав службу доставки «ключовою опорою бізнесу». Він додав: «За допомогою цієї кампанії «Pins» ми нагадуємо нашим клієнтам, що вони можуть насолоджуватися своїми улюбленими продуктами McDonald’s, де б вони не знаходилися завдяки McDelivery».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео