McDonald’s повертає свій мінімалістичний дизайн для служби доставки
14 Чер 2022, 15:45

McDonald’s повертає свій мінімалістичний дизайн для служби доставки

McDonald’s продовжує використовувати мінімалізм у своєму дизайні. Щоб просувати свій сервіс доставки, бренд знову звернувся до простоти у своїй останній рекламній кампанії.

OOH-кампанія від Leo Burnett London просуває послугу «McDelivery», що включає ілюстрації з використанням колірної палітри бренду з зображеннями бігмака, полуничного молочного коктейлю та картоплі фрі, а також заявляє «ми доставляємо».

Стів Хауеллс, директор з маркетингу та ЗМІ McDonald’s, назвав службу доставки «ключовою опорою бізнесу». Він додав: «За допомогою цієї кампанії «Pins» ми нагадуємо нашим клієнтам, що вони можуть насолоджуватися своїми улюбленими продуктами McDonald’s, де б вони не знаходилися завдяки McDelivery».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину