McDonald’s повернувся до хітів Джастіна Тімберлейка у новому ролику
06 Лип 2022, 15:49

McDonald’s повернувся до хітів Джастіна Тімберлейка у новому ролику

McDonald’s має давню близькість до пісень Джастіна Тімберлейка після того, як представила свій «I’m Lovin ‘It» як свій джингл, взятий з пісні американського виконавця.

Тепер McDonald’s представив ролик під назвою «Services», створений TBWA\Paris та спрямований на те, щоб показати роботу ресторану, в якому всі співають хіт Джастіна Тімберлейка 2016 року.

https://www.youtube.com/watch?v=sOLM_OVSvWc&ab_channel=TBWAPARIS

«Цей фільм також є зануренням у повсякденне життя французів, які всі перетинаються в McDonald’s «такими, якими вони є», — пояснили Бенджамін Маршал і Фостен Клавері, виконавчі креативні директори TBWA\Paris.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Камера плавно переміщається між різними персонажами, які співають цю культову мелодію по-своєму. Кожен із них привносить свій індивідуальний підхід, щоб показати та продемонструвати всі послуги бренду», — додали вони.

Пісня Timberlake «I’m Lovin ‘It» була в центрі уваги бренду з моменту виходу першої рекламної кампанії в 2003 році.

Кампанія представлена у Франції 19 червня і триватиме до 17 липня.

Нова реклама збігається з літньою ініціативою бренду Camp McDonald’s у США — віртуальний досвід у додатку мережі у вигляді літнього табору.

Розкажіть друзям про новину