10 Лис 2022, 17:14

Список бажань на Різдво полетів від хлопчика у зворушливому ролику McDonald’s

McDonald’s змінив значення терміну «різдвяні списки» цього року, запускаючи The Alternative Christmas List, кампанію, що базується на мобільному досвіді на основі додатку McDonald’s, під керівництвом Leo Burnett UK.

Кампанія надає нового змісту святковому символу різдвяного списку. Альтернативний різдвяний список McDonald’s складається не з матеріальних об’єктів, а із серії подій, кожна з яких створена для того, щоб зібрати сім’ї разом, щоб насолодитися невеликим, але значущим магічним моментом.

У центрі кампанії – «Альтернативний різдвяний список», запропонований у застосунку бренду. Альтернативний різдвяний список, який буде запущений 14 листопада, пропонує фанатам насолодитися шістьма унікальними враженнями, які виходитимуть щотижня напередодні Різдва. Кожна подія в списку була створена для того, щоб покращити сімейний момент, і події включатимуть такі речі, як святкові піжами та джемпери McDonald’s для ідеальної ночі напередодні Різдва, туристичну святкову фотобудку та різдвяні гімни McDelivery, а також святкові аудіокниги для тих, хто їде додому на Різдво.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Щоб запустити кампанію та привернути увагу до альтернативного різдвяного списку, McDonald’s створив 90-секундний фільм режисера лауреата премії «Оскар» Тома Хупера, відомого такими хітами, як «Король говорить» та «Знедолені».

У фільмі розповідається історія маленького хлопчика на ім’я Алфі, який захоплюється написанням різдвяного списку, перш ніж усвідомлює, що насправді важливими є маленькі спільні моменти. Фільм демонструє важливість проведення часу з сім’єю над матеріальним аспектом Різдва, нагадуючи Великобританії про те, що важливо під час святкового сезону.

Реклама, створена агенцією Leo Burnett, буде запущена у кінотеатрах та на телебаченні 13 листопада.

Мішель Грем-Клер, старший віце-президент і директор з маркетингу McDonald’s у Великій Британії та Ірландії, сказала: «Ми знаємо, що це Різдво не буде звичайним для багатьох сімей у Великій Британії та Ірландії, тому як ніколи важливо, щоб ми тут, щоб підтримати наших клієнтів у їх підготовці до Reindeer Ready».

«Ми з гордістю запускаємо «Альтернативний різдвяний список», який надасть багатьом сім’ям по всій Великій Британії безкоштовні веселі заходи напередодні великого дня, а також сприятиме нашому благодійному партнеру BBC Children in Need отримати кошти».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео