Марта Стюарт, Меттью Мак-Конагей та Charli XCX знялися у роликах Uber Eats до Супербоула
28 Січ 2025, 12:49

Марта Стюарт, Меттью Мак-Конагей та Charli XCX знялися у роликах Uber Eats до Супербоула

Сервіс доставки їжі Uber Eats повертається на Супербоул вже 5-й рік поспіль. Вкотре об’єднавшись з незалежним креативним агентством Special US, кампанія розпочалася з кількох тизерів роликів напередодні Великої гри.

В одному з них британська співачка та авторка пісень Charli XCX та бізнесвумен Мартою Стюарт повторили TikTok-тренд «Ми слухаємо і не засуджуємо», розкриваючи свої перші враження одне про одного.

Другий ролик, що присвячений іншому тренду «This & Yap», показує всі атрибути, якими користуються обидві жінки, коли сідають поспілкуватися з друзями: ікра, шампанське і навіть сендвіч «Club Classic».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У третьому ролику «Becoming Ditka» Меттью Мак-Конагей перевтілився у легендарного тренера та гравця команди «Чикаго Берс», що виграла Супербоул, Майка Дітку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео