Марта Стюарт, Меттью Мак-Конагей та Charli XCX знялися у роликах Uber Eats до Супербоула
28 Січ 2025, 12:49

Марта Стюарт, Меттью Мак-Конагей та Charli XCX знялися у роликах Uber Eats до Супербоула

Сервіс доставки їжі Uber Eats повертається на Супербоул вже 5-й рік поспіль. Вкотре об’єднавшись з незалежним креативним агентством Special US, кампанія розпочалася з кількох тизерів роликів напередодні Великої гри.

В одному з них британська співачка та авторка пісень Charli XCX та бізнесвумен Мартою Стюарт повторили TikTok-тренд «Ми слухаємо і не засуджуємо», розкриваючи свої перші враження одне про одного.

Другий ролик, що присвячений іншому тренду «This & Yap», показує всі атрибути, якими користуються обидві жінки, коли сідають поспілкуватися з друзями: ікра, шампанське і навіть сендвіч «Club Classic».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У третьому ролику «Becoming Ditka» Меттью Мак-Конагей перевтілився у легендарного тренера та гравця команди «Чикаго Берс», що виграла Супербоул, Майка Дітку.

Розкажіть друзям про новину