Сервіс доставки їжі Uber Eats повертається на Супербоул вже 5-й рік поспіль. Вкотре об’єднавшись з незалежним креативним агентством Special US, кампанія розпочалася з кількох тизерів роликів напередодні Великої гри.
В одному з них британська співачка та авторка пісень Charli XCX та бізнесвумен Мартою Стюарт повторили TikTok-тренд «Ми слухаємо і не засуджуємо», розкриваючи свої перші враження одне про одного.
Другий ролик, що присвячений іншому тренду «This & Yap», показує всі атрибути, якими користуються обидві жінки, коли сідають поспілкуватися з друзями: ікра, шампанське і навіть сендвіч «Club Classic».
У третьому ролику «Becoming Ditka» Меттью Мак-Конагей перевтілився у легендарного тренера та гравця команди «Чикаго Берс», що виграла Супербоул, Майка Дітку.