Marmite найняв «контрабандистів» для доставки пасти до США
11 Кві 2024, 15:33

Marmite найняв «контрабандистів» для доставки пасти до США

Бренд бутербродної пасти Marmite закликав своїх відданих шанувальників у Великій Британії поширювати любов до бренду у новій транскордонній кампанії, створеній агенцією adam&eveDDB.

Бренд докладає всіх зусиль, щоб баночки з липкою пастою потрапили до США для відчайдушних британських емігрантів, які прагнуть отримати свою порцію Marmite.

Опитування регулярно показують, що Marmite є одним з найулюбленіших продуктів емігрантів, і зараз понад 700 000 британців, які живуть у США, мають обмежений доступ до Marmite або взагалі не мають його. Тож для нової кампанії «Smugglers» Marmite набрав відважних волонтерів у Великій Британії, щоб вони потайки доставили продукт до США в рамках акції на підтримку емігрантів.

У рамках рекрутингової кампанії, яка проходить у зовнішній рекламі, соціальних мережах, на радіо та телебаченні, Marmite запросив людей, які летять з Лондона до Нью-Йорка, стати «контрабандистами Marmite», зв’язавшись з брендом через WhatsApp.

Телефонні кіоски та афіші були обклеєні повідомленнями про набір, а по радіо спотворений голос закликав любителів Marmite контрабандою доставити пасту тисячам експатів.

Ролик показав, на що готові піти справжні контрабандисти Marmite, щоб переправити його через кордони. Добровільні контрабандисти перевозили баночки Marmite своїми рейсами до Нью-Йорка, і їм було доручено передати товар після прибуття на територію штату. На знак подяки за їхній самовідданий вчинок кожен контрабандист отримав спеціальну баночку Marmite «Smuggler».

По той бік океану компанія Marmite також поширювала інформацію про нову поставку за допомогою партизанського маркетингу та тактичних трюків, вказуючи нью-йоркським емігрантам на таємне місце збору товару.

Лаура Іліффе, бренд-менеджерка Marmite, сказала: «Уявіть, що ви живете в країні, де немає доступу до Marmite. Поширюючи любов і стаючи контрабандистами, любителі Marmite зробили по-справжньому героїчний вчинок для британських експатів».

Річард Брім, головний креативний директор adam&eveDDB, сказав: «Єдине, про що не згадав Sting, будучи англійцем у Нью-Йорку, — це явна нестача Marmite. І це дійсно так. Тож, залучаючи охочих британців до контрабанди баночок пасти через митницю, ми продовжуємо поширювати любов до нього серед наших співвітчизників за океаном».

Розкажіть друзям про новину