По-справжньому диявол у роботі той, хто вміє перетворити свої недоліки на переваги. Маркетингова агенція Brain Tank попрацювала над своїм голосовим меню, перетворивши його на захоплюючу історію для клієнтських вух. Послухайте і ви.
Все починається з першого гудка, коли відбувається перший контакт між майбутнім клієнтом та агентством — перше знайомство. Цьому моменту варто приділити більше уваги, адже саме від нього залежить майбутня розмова з клієнтом. До речі, привітання — фірмове, воно з першого слова визначає багато різних аспектів майбутньої співпраці.
Ось і привітання:
Вночі на вас чекає геть інший сценарій, але також мотивуючий, спробуйте відмовитися від такої пропозиції:
Камон! Хочете дещо нового дізнатися про Замбію чи Еритрею? Зателефонуйте у вихідний день. Творчий підхід у голосовому меню для людей — просто гра слів, але для агенції — можливість створити правильний настрій.
Що ви знаєте про tone of voice? Агенція на цьому розуміється. Навіть емоційне забарвлення промови оператора так само має значення. Один із засновників агенції продумав усі, навіть такі тонкощі.
Є така необхідність — правильно підібрати слова, побудувати їх таким чином, щоб відсікти зайві розмови та нікого не образити.
Навіть якщо всі оператори зайняті, час пройде непомітно.
Як вам цей підхід?:
І у хвилини, коли потрібно утримати увагу клієнта, грає унікальна музична композиція гурту «ГіперБорюсік», того самого, створеного у стінах агенції.
І ось починається розмова… а поки — музика.
Ви тільки-но прослухали креативне голосове меню від маркетингової агенції з креативною командою. Тому телефонуйте, вам обов’язково відповідять, а якщо ні — то знайте, що ваш дзвінок записується.