Bolt перетворив дитячі мрії про місто на інноваційний продукт — килимок Little Big Playmat. Унікальний кейс, де дизайн від дітей став інструментом бренд-комунікації та сталого розвитку.
Що, якби наше бачення міста походило безпосередньо з дитячої уяви? Це свіжа ідея Little Big Playmat — килимка із зображенням міста, розробленого 37 дітьми віком від 5 до 13 років у співпраці з урбаністом Ліором Штейнбергом. Ініціатива створена у межах мобільної платформи Bolt, яка має на меті переосмислити місто майбутнього зі свіжої, ігрової і, перш за все рішуче людської перспективи.
В основі проєкту лежить просте, але потужне спостереження. На ігрових килимках, які заколисували цілі покоління у дитинстві, часто зображені міста, переповнені дорогами, парковками та автомобілями, що відображає дуже «автомобілецентричне» бачення міського простору. Тому компанія Bolt вирішила довірити розробку нової моделі особливим експертам — дітям.
Їхня версія килима включає захищені велосипедні доріжки, пішохідні та відпочинкові зони, але перш за все — дуже мало автомобілів.
Більше того, цей килимок справжнім освітнім інструментом. З раннього віку він допомагає дітям дізнатися про екологічні альтернативи автомобілям, одночасно заохочуючи до більш активного, екологічного способу життя.
Окрім килима, проєкт став частиною ширшого підходу, підтриманого Bolt. В ілюстрованій книзі під назвою «The Little Big Blueprints» зібрані дитячі ескізи та результати дослідження щодо спільної мобільності та покращення навколишнього простору.
Цією кампанією Bolt пропонує грайливе та зацікавлене переписування міського простору, у якому дитячі ідеї цілком можуть стати планами на завтра.