Маркетинг на висоті: навіщо Супермен здійнявся над Лондоном
01 Лип 2025, 15:16

Маркетинг на висоті: навіщо Супермен здійнявся над Лондоном

Щоб ефектно нагадати про прем’єру фільму «Супермен» режисера Джеймcа Ґанна, що відбудеться 11 липня, маркетинговий відділ Warner Bros. буквально торкнувся неба.

Піднята на висоту понад 300 метрів величезна скульптура оновленого Супермена від DC Studios тепер ширяє всередині шпиля найвищої будівлі Лондона — хмарочоса The Shard. У такий спосіб було втілено слоган фільму — «Look Up».

І, судячи з натовпу смартфонів у ранкову годину пік та появи вертольота з брендуванням Daily Planet, усе працює як слід.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

На реалізацію цієї ідеї пішло чотири місяці, понад 2000 годин роботи та залучено команду з 20 осіб.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео